MAMMA ♥

Hejsan! Tänkte lägga in ett inlägg tänkte jag! I dag fyller min fina Mamma år, så vi har ätit tårta och öppnat presenter. Sedan har jag lagt in sommarkläder i garderoben, så underbart att det är sommar nu! Så fina färger också nu när man får in sommarkläderna! Snart fyller jag år, så då kommer det in bilder på det jag har fått osv. Tänkte även ladda in en video men när jag skulle ladda in den i går så tog det så lång tid? Gör det det för er med när ni laddar in? Ska testa sen igen och se om det går då!
Vad har ni gjort i dag? PUSS ♥













Kommentarer
Annie & Frida

fin blogg! :)



kram

2012-05-31 @ 11:19:26
URL: http://narjagblirfri.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0