LOREAL VÄRMESKYDD

Hej på er alla! Nu är jag hemkommen och har med mig lite grejer i allafall. Skulle egentligen inte ha något speciellt men hittade i allafall ett par byxor på rut mfl, och ett värmeskydd från åhlens! Så ska testa det nu, för jag märker verkligen hur det sliter på håret de gånger man inte använder värmeskyddet till plattången! Dagen har varit jättebra! Träffade kusin Anna på birsta vid 14tiden och var där till 16.30 ungefär, så vi hade en hel del att prata om, och skrattat mycket! Vad har ni gjort i dag? Puss ♥
 
Roligare att ta bilderna själv såklart! Men har verkligen fullt i kameran så det går inte bra!
 
 


Kommentarer
Julia

Sv; Vad bra, samma här:) Imorgon ska jag till stranden & stallet tror jag, du då?
Kram

2012-07-30 @ 22:47:50
URL: http://juliaroz.blogg.se
Eleonora Adriana ♥

Sv: är utbildad inredare och jobbar på en renoveringsfirma än så länge ;)

2012-07-30 @ 23:01:51
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/
julia

sv: ah okej, hoppas du hittar :) har inte planerat nåt än, dudå?:)

2012-07-30 @ 23:07:10
URL: http://jjuliees.blogg.se
Bella Davis - MODELL BLOGG

visst är den fin :)! ja brahudvard.se är en skit bra sida :) kika in där!! ska på castingar och sen har jag modell jobb i veckan... du då?? nu ska jag på bio hörs sen :) kram

2012-07-30 @ 23:08:28
URL: http://belladavis.myshowroom.se
Diana Doss

ja hihi, jag tycker det blev ganska fint faktiskt ;)

nej, jag var där med min syster och 2 kusiner bara, skönt att vara utan föräldrarna på resa, hehe ;) jaa, det har varit en jättehäftig resa! :D första inlägget om det kommer imorgon.

ja, alltså varken jag eller mamma har ens nämnt något kring maten nu. hon märker väl att jag gjort framsteg och vågar inte fråga något för att inte sabba, haha. jag har heller ingen lust att prata med henne om det, bara låtsas att allt är bra typ ;)

har mått rätt okej :) inte gjort nåt speciellt, bara varit hemma, rensat lite bilder osv.. vill träffa folk nu! haha..

pussar! ♥

2012-07-30 @ 23:23:29
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Diana Doss

ja hihi, jag tycker det blev ganska fint faktiskt ;)

nej, jag var där med min syster och 2 kusiner bara, skönt att vara utan föräldrarna på resa, hehe ;) jaa, det har varit en jättehäftig resa! :D första inlägget om det kommer imorgon.

ja, alltså varken jag eller mamma har ens nämnt något kring maten nu. hon märker väl att jag gjort framsteg och vågar inte fråga något för att inte sabba, haha. jag har heller ingen lust att prata med henne om det, bara låtsas att allt är bra typ ;)

har mått rätt okej :) inte gjort nåt speciellt, bara varit hemma, rensat lite bilder osv.. vill träffa folk nu! haha..

pussar! ♥

2012-07-30 @ 23:23:41
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0