FINT VÄDER

Hej på er alla! Vad gör ni denna dag? Vi sitter ute och solar emellanåt och sedan går vi in ett tag och kyler av oss! Det är så varmt ute så man måste gå in, är svalare inne haha! Det är skönt att det äntligen är varmt! Men det är riktigt varmt ute nu alltså!
 
we♥it
 
 
Har en fråga till er! Jag har en xperia och vet inte hur man laddar in korten från mobilen i datorn? Haha herregud, jag har ett usb ser det ut som men hur fan ska det gå till att ladda in det från mobilen? Så om ni vet får ni gärna säga till hur man gör! Puss ♥
 
 
 
 
          
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
hanna ♡

såbra :) jo, det är bra här, själv?:D

2012-07-29 @ 18:05:34
URL: http://heaa.blogg.se
Eleonora Adriana ♥

sv: bara ta de lugnt :)

2012-07-29 @ 18:49:14
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/
B R O W N S U G A R

Härligt! :) Allt bra idag?

2012-07-29 @ 18:59:44
URL: http://www.brownsugar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0