EVERY BOND YOU BREAK,EVERY STEP YOU TAKE I´LL BE WATCHING YOU

Hallå där! Hur står det till med er!? Med mig är det bra, har varit trött några dagar utan anledning och haft ont under halsen på bröstkorgen typ!? Mysko.. meeeeen så kom jag ju på att det kanske är en äcklig förkylning som håller på att bryta ut, och jajamen så var fallet! Har ont i halsen, typ kliar och är bara allmänt störande, men what to do? Går nog över snart :)
Har inte gjort något speciellt idag, tagit det lugnt hemma, och i morgon ska jag träffa Erika, får se vad vi hittar på :) Vad ska ni göra i morgon?
Var med Mamma på birsta i söndags och då köpte hon presenter till mig, fyller ju år snart, så jag var med och visade några plagg som jag gillade, köpte dom och dom är nu inslagna och fina, lycka. Kommer bilder på det då jag fyller år, puss ♥

 Åt glass nyss, fy fan vad gott det var, var tvungen att berätta det.. Eller? Onödigt men ajajjjjajjaa!



Kommentarer
danten89

Allt bra, med dig=?)(

2012-05-15 @ 21:54:06
URL: http://animalcity.blogg.se/
danten89

Allt bra, med dig=?)(

2012-05-15 @ 21:54:06
URL: http://animalcity.blogg.se/
Diana

haha, ja jag blev lite full i skratt XD det var så jag tolkade det iaf. SD har ju många emot sig, så man vet ju aldrig om nån skulle börja bråka?!



åh, förstår dig precis! speciellt när man upptäcker det just när man ska äta och det är som mest laddat. att man inte hunnit ställa in sig på det och förbereda psyket liksom... tycker det var väldigt dåligt av personalen mot dig :/ men som sagt, starkt att du åt! :)



det går upp och ner. för tillfället är det rätt okej. har mycket planerat den närmaste veckan så det ska bli kul, men kommer vara helt slut sen! ska skriva imorgon hur planerna ser ut ;)

dock går maten sådär, har varit extra jobbigt sen vägningen i fredags. hade inte vägt mig på ca 1 månad och gått upp 2kg vilket känns skitmycket! så sjukdomen är väldigt stark nu, och jag väldigt svag... men klart livet känns lite lättare när man slipper matångesten...



vad ska du göra under långhelgen? :)

2012-05-16 @ 00:12:09
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Sara

Sv; det är bra med mig och idag är det sista dagen jag går i skolan innan det är långhelg och under den helgen ska jag vara med min underbara pojkvän, själv då? :)

2012-05-16 @ 12:25:28
URL: http://sarawangmark.blogg.se/
Patricia♡

Mitt fotande har hamnat lite åt sidan nu, finner ingen inspiration när vädret är så dåligt, sen har jag inte riktigt haft ork eller tid.



Jag går hos sjukgymnasten två gånger i veckan nu den senaste tiden, men det känns så onödigt. Hade räckt att ses en gång i månaden eller något haha.

Vad gör du hos din?



Jo det är klart att det blir ett helvete när ens nära anhörig blir sjuk sådär. Tänk hur de har haft det när du var sjuk.. Det var nog ett helvete för dem också.



Hur går det med maten och så för dig? Går du fortfarande i behandling eller fixar du det rätt så bra själv?



Idag har jag bara träning ikväll, sen imorgon blir det lunchdejt med en vän:)

2012-05-16 @ 12:48:00
URL: http://patriciac.blogg.se/
camillaa

Åå hoppas verkligen de släpper för dig:/ hur mår du idag? jag har vart dunderförkyld ien vecka typ men idag känns de mkt bättre:D jag har också vart supertrött de sista dagarna men idag känner jag mig pigg:D

Vad har ni gjort för skoj idag?



ÄLSKAR glass haha:D har du smakat någon nyhet?:D



idag har jag pluggat, håller på med grupparbete nu, detsista innan lovet:D ska snart iväg på ett body jam pass:D aldri testat innan så de blir spännande haha:)



åå i sommar har jag bara jobb planerat haha:D har du många planer?



puss på dig<3

2012-05-16 @ 14:39:14
URL: http://resanupp.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0