JAG HATAR ATT JAG ÄLSKAR DIG OCH JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET ATT JAG HATAR MIG

Hej! Hur mår ni? Jag mår bra! Har inte uppdaterat nånting under December nästan, men nu är det ett nytt år, och nu i år ska jag uppdatera bättre! Mitt nyårslöfte kan bli till att bli en bättre bloggerska!
Iallafall, julen var jättefin på alla sätt och vis. Fick allt jag ville ha, umgicks med familjen, och bara hade det jättefint ♥ Likaså nyårsafton blev fin! Var hemma med familjen. Tittade i arkiven och såg att jag var hos en kompis förra året, och minns det som igår.. Det var kul, men tiden har gått fort!
Har mycket saker jag ska berätta för er, som jag lovat också. Så det kommer komma nu eftersom.
Planerna inför veckan blir att träffa kompisar, har nånting inplanerat varje dag. I morgon ska jag till Erika, så det kommer bli fin fint!

Hoppas ni mår bra! PUSS♥


 Längtar tillbaka !







Kommentarer
martina

sv; det är bara bra, hur är det själv? :)

jag vet inte riktigt..

2012-01-03 @ 00:22:44
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Ina♥

Det är nog lite till och från tyvärr :( självdå?

Jag kanske ska gå på bio. Annars vet jag inte.. Självdå ? :)

2012-01-03 @ 00:28:36
URL: http://knaset.blogg.se/
Diana

skönt att du haft det bra på jul och nyår :)



sv: ja, det var verkligen längesen nu! :P

min jul har varit jättebra, det var dagarna efteråt jag började en aning sämre med tanke på allt man stoppat i sig..



imorn ska jag träna och det är det enda jag har planerat, sen tar jag dagen som den kommer! :) sååå skönt att inte ha massa måsten!



måendet är upp o ner, vet faktiskt inte hur det är exakt just nu, men har känt mig lite nere idag. träningen kanske piggar upp mig imorgon?



gott nytt år!

massa kramar <3

2012-01-03 @ 00:46:36
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0