FILIP OCH FREDRIK

Hej på er allihopa! Lägger in ett inlägg här nu tänkte jag! Har haft en kul helg, började med att mina kusiner kom i fredags eftermiddag, vi hade ju bakat tårta duktiga som vi är, och den blev god kan jag lova kan lägga in en bild på hur den ser ut, chokladtårta med grädde och hallon. Iallafall så kom dom och vi spelade en massa spel och pratade en hel del eftersom det var ett tag sedan vi sågs tyvärr, och hade det allmänt kul. Dom åkte hem vid 11tiden kanske och sedan pratade vi andra och bara hade det bra, blev rörigt det där men ni fattar. Sedan i lördags hälsade vi på pappa och handlade en massa grejer hem, och på kvällen åkte jag, mamma, och Fredrik och såg på Filip och Fredrik. Filmade och knäppte kort med det blev inget vidare eftersom vi satt på balkongen och jag var tvungen att zooma så det blev ju inte den bästa kvaliten, men tänkte lägga ut det jag filmade och bilder så ni får se. Träffade även på lite folk vi känner och pratade med dom. Och igår såg dagen i stort sett ut likadant och i dag med. Kommer visa er lite bilder så det blir lite roligare. Vad har ni gjort i dag? PUSS♥



Kommentarer
Patricia♡

Åhh förlåt, det var så längesedan jag skrev till dig. Hur går det med allt?

kram

2012-04-26 @ 09:11:45
URL: http://patriciac.blogg.se/
Anonym

ja gllar verkligen de programet

2012-04-26 @ 20:52:46
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Anonym

Tävling på gång!

Spana in bloggen för att vara med :)



puss kram /Natta

2012-04-27 @ 19:51:36
URL: http://natalies.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0