Godnatt!

Godkväll! Ska snart lägga mig tänkte jag. Läsa lite skvaller och sova, det blir en bra avslutning på kvällen!
Ja, vad har man hittat på i dag då? Jag har pluggat faktiskt. Tänkte göra klart en fråga jag hade kvar av cancerarbetet, märkte då att vi den här veckan skulle ha jobbat med ett eget arbete om cancer också. Alltså att vi skulle ha valt en cancersjukdom vi ska forska om, skriva som en rapport och den ska vara klar nu till veckan. Jag fick lite panik där då. Jag har seriöst inte orkat pluggat nånting nu i veckan, men i dag kände jag mig tvingad och fick ju stressa ihop nånting nudå, får se om jag har lärt mig nånting av det.. Men det tror jag, det är det jag menar med att få mycket läxor, dock var det jag som var slarvig den här gången men vadå, jag blev ju klar i dag och jag började med arbetet i dag? Och vi hade en vecka på oss tydligen att göra det. Haha jag är redan klar, skönt!
Aja, vad har jag mer gjort då? Jag har kollat på tv och sett på film. Min förkylning är inte snäll med mig just nu, jag känner mig värst idag, det jag känner nu är det värsta på hela veckan och då är det illa. Halsen kliar och jag hostar 5 gånger på en minut ungefär. Inte så kul... Och jag har ont i hela kroppen!
Hoppas ni har haft det roligt i dag iallafall!
Nu ikväll satt jag och kollade på Idol! Dom var ju bra ju! Annars då? I morgon är jag bjuden på fest men jag orkar inte gå! Attans också att jag ska vara sjuk! Men det kommer ju fler tåg som man brukar säga..
Vad ska ni hitta på i morgon?

Svarar på kommentarer i morgon, ska sova nu!
Hörs! ♥




We♥it







Var det bara jag som grät när man fick se en liten film vad hon gått igenom innan hon skulle sjunga den här låten? Usch vad jag grät, men gud så bra hon är!


Kommentarer
Elin

ja klart att det går bra :) man vänjer ju sig när det blir sådär långa dagar om inte annat :)

jag ska umgås lite med en polare, annars blir det nog lungt :) själv då?

kram!

2011-09-17 @ 10:59:16
URL: http://eliinboman.blogg.se/
EMMAS!

sv: bara bra :D sjdå?:D kram

2011-09-22 @ 18:32:54
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Emelie Bohlin

Suger att hon inte gick vidare :(

2011-09-23 @ 22:31:45
URL: http://emeliebohlin.blogg.se/
Josefine

sv: jodå med mig är det helt okej :D lite trött, seg o sådär men ja! hur är det själv? idag ska jag träffa en kompis o vi ska plugga, annrs har ja inte så mkt mer planer, va gör du idag då? :D krram!

2011-09-27 @ 11:36:43
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
LIIV - vanlig men unik

Sv: Hej! Det är okej, en förkylning som vägrar försvinna bara... Själv då? :)

Idag har jag bara varit hemma med valpen, dud å? :)

(Förlåt för sent svar!)

2011-09-27 @ 17:55:25
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Diana

hej! vet du? det var en på radion imorse som hette kajsa-stina och tyckte om att sjunga. först tänkte jag "tänk om det är du!!" :o men sen sa de att hon skulle söka som lokalartist till O helga natt (en julkonsert här i örebro), så då tänkte jag att kanske inte... :P dessutom var hon bara 16 år så... det var nog inte du ;) haha



kram på dig ♥

2011-09-27 @ 18:42:50
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
danten89

Saknar henne i Idol.. :(



Jo det är bra =)

Själv?



Kram

2011-09-29 @ 00:35:36
URL: http://animalcity.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0