Inspiration

Hej på er! Sitter och kikar på lite höstkläder som skulle passa finfint i min garderob. Ska åka in till stan i veckan och inhandla lite tänkte jag! Har ju mycket kläder jag inte använder heller som bara hänger i garderoben och skräpar! Måste ju ta och börja använda dom också, man kan ju bli positivt överraskad haha! Förövrigt mår jag helt okej, bättre än på länge faktiskt, hoppas ni gör detsamma.

Började läsa en bok igår som jag fick i lördags och även min kära veckorevyn som ständigt är med mig hehe.. Aja, frågade skolan om lite material som jag kan arbeta med dom här dagarna osv, får se hur det blir med det!
Vad ska ni själv hitta på idag?
Riktigt höstväder ute, mysigt! Älskar färgerna, och att man kan knäppa så vackra bilder nu, men min kamera måste laddas ut innan.. kul ♥ men det är väl lätt fixat, sedan blir det till att fotografera!

En annan grej som är fint är jul, gud vad jag längar! ♥











Kommentarer
Diana

har inte läst här på länge men kikade in nu.. hur går det med allt? ♥



kraaam ♥

2011-10-17 @ 16:23:01
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
lovisa

godmorgoN:D haft en bra start på en ny vecka?:)

2011-10-19 @ 07:01:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0