MAN SLUTAR ALDRIG FÖRVÅNAS

Hej på er. Hur mår ni idag? Jag mår helt ok. Förlåt för dålig uppdatering, men hann aldrig blogga igår. Ska inte ske igen.. Iallafall, i dag var jag iväg med mamma en sväng och kikade på lite grejer. Handlade även lite presenter tills pappa fyller år, och även till farsdag. Kan dock inte avslöja än vad det är för nåt ifall nån i familjen kikar in min blogg. Visar senare..
Annars då? Jo var som sagt i väg en sväng och sedan har jag inte gjort så mycket mer idag. Var svinkallt ute idag. Nu är vintern påväg känner jag. Längtar till jul.
I morgon är det fredag och allt känns super. Saknar Dig.
Får se vad som händer i morgon, uppdateringen kommer att bli bättre! Promise.. ♥



Kommentarer
Patricia♡

Imorgon ska jag och min pojkvän ha en alldeles speciellt mysdag:) Hela dagen. Han är ledig och allt så det ska bli toppen:)



Tack, imorgon ska inte ana få en sekunds uppmärksamhet från mig, ska göra mitt bästa i alla fall.



Du får börja visa alla dina bilder:)



Kramar

2011-11-10 @ 22:39:08
URL: http://patriciac.blogg.se/
Diana

det låter så mysigt att bara åka iväg en sväng, handla lite och sen hem till värmen igen. hehe :P

nu börjar jag längta liiite till snön, fast det får inte komma före söndag för då har vi scouter x) hah



är det du som har tagit bilden? :o jättefin iaf! :)



sv: ja, och dessutom skulle jag med bussen och den vill man INTE missa! :P hade nog blivit säkert 20 min i kön.



ja, jag vill börja julstöka nu ^^ fast har massa plugg! men en anledning till att inte plugga ju :P haha.



ja, 1997 var det. ja men eller hur! att man liksom har så mycket gemensamt med tankarna och kan förstå varandra. skulle va så häftigt!



imorn ska jag städa klart lite här hemma och så borde jag plugga men det skulle jag gjort idag oxå så vi får se hur det blir ^^ brukar inte vara så sugen att plugga på fredagar... inget bra sätt att börja helgen på! ;o

vad ska du göra?



kramar!! ♥

2011-11-10 @ 23:51:47
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0