Dag 6 - en deppig period i mitt liv

En period som var jobbig för mig och inte så uppmuntrande var ju när jag hade anorexi. När jag blev sjuk i det så förändrades allting, jag blev förändrad till en början, var mig inte alls lik och var riktigt egoistisk. Men är det så konstigt? När man mår så pass dåligt att man inte tycker om sig själv, då tror man inte att nån annan gör det heller. Det var en jobbig period i mitt liv, att jag redan som 13åring blev sjuk, usch. Men nu är jag äntligen fri från det. Det har tagit mycket energi och varit jobbigt för hela familjen men det har varit värt allt det jobbiga för att jag mår så mycket bättre nu! Ingen ska behöva drabbas av den här sjukdomen. Lider verkligen med alla som är sjuka.. Och jag vill hjälpa er på nåt sätt!
En annan jobbig period i mitt liv är ju perioden jag genomgår just nu. Har hänt en jobbig sak inom familjen som ni kanske vet. Vad kommer jag att gå in på senare, har ingen vidare lust att prata om det så mycket just nu. Men ni ska få veta varför.



Kommentarer
Linnea ♥

härligt :) har varit med min pojkvän du då :) ? kramis

2011-11-21 @ 22:56:23
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Diana

tack!! :)



jag har nån canon, minns inte riktigt vad den heter :P eller egentligen är det pappas, men jag har lagt beslag på den ;) mohahah



HAHA, eller hur!! XD det är nog sånt dom diskuterar ^^

ja, usch för alla läxor.. har inte pluggat alls idag, inte haft tid eller ork. pluggade lite i skolan bara.

ja, det är ju sånt dom SKA prata om på sina möten. planera så vi inte får alla läxor samtidigt..



imorn ska jag träna efter skolan, annars vet jag inte. mår som vanligt - sådär.



pussar och kramar! <33

2011-11-21 @ 23:25:02
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Linnea ♥

hehe okej vad härligt ! :)



ska till min pojkvän i linköping :) du då ? kram

2011-11-21 @ 23:40:45
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Linnea ♥

haha oj läste fel! trodde du skrev händer imorgon * hahaha!! Jodå jag mår bara bra :) själv då? kram

2011-11-21 @ 23:41:17
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Anna

Vad starkt av dig att kämpa dig bort från anorexin! Otroligt starkt!

2012-01-09 @ 15:59:31
URL: http://annap.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0