ÄLSKLING DET ÄR LIVET

Godkväll! Hur mår ni idag? Jag mår helt ok, lite småtrött men annars så. Var iväg på bio också! Såg Svensson Svensson haha! Och den var bra måste jag säga! Trodde inte det om jag ska vara ärlig. Brukar ju inte bli bra när det varit en succé en gång redan, men jo det var helt ok. Ska på bio nånting mer också, men då ska jag se Breaking Dawn. Ser fram emot det också. Annars har jag inte gjort så speciellt mycket idag. Var iväg och handlade en julklapp! Dock kan jag inte säga vad det är för nåt. Ifall min bror läser min blogg så får han ju reda på vad det är, och det skulle ju inte bli så kul. Så ni får se det sedan. I morgon ska jag kanske träffa Erika och lite annat folk, och lite så.
Förresten! GRATTIS CLAUDIA PÅ 18ÅRSDAGEN! Hoppas din dag blev bra, och den är ju inte över än!
Ska även börja med min lista som jag skrev om igår, en såndär 7dagars.
Vad har ni gjort idag?




Kommentarer
Patricia♡

Haha, skojar du, den där Svensson Svensson filmen är så sjukt bra. Jag höll på att skratta ihjäl mig själv när jag såg den. Jag älskar Svensson Svensson så den där filmen var klockren:)



Hihi, aa nu får du allt gå och bada. Det var så kul! Jag hade helt glömt hur roligt det var:) Jag tänker definitivt gå och leka i badhuset fler gånger inte bara för att tränings simma.



Längtar du också till advent? Jag vill pynta nu. Tycker det är så mysigt.



Hoppas du får sova gott sötnos.

Kramar

2011-11-16 @ 23:00:55
URL: http://patriciac.blogg.se/
Diana

jag var oxå lite osäker på den filmen först, men den var mycket bättre än jag trodde :P



sv: åh, det är äkta vänskap och så ska det vara! :)



hur vill du att headern ska se ut då? jag kanske kan göra nåt, men är ingen expert precis så förvänta dig inget ^^ haha



nej, precis.. inte till besvär. men de blir ju besvärligt när de inte säger nåt x)

ja, alla tycker väl om att få presentkort liksom ;)



ja, men kan du inte be om en tid då? :)



Ja, hon opererade magen och sen blev det aldrig riktigt bra efter operationen så hon var borta längre än räknat... och ah, sen har det fortsatt krångla typ.. stackarn!

precis! det blir liksom inget vettigt gjort med vikarierna och vi var typ halvklass för alla tyckte det kändes så ovärt att gå på lektionen när vi inte gjorde nåt..



hehe, vår skola är lite känd för att alla är olika och man får se ut som man vill och ha sin egen stil. och ja, i vår klass har vi olika stilar och dessutom är vi esteter så ofta får vi redovisa hur vi vill. då är det alltid några som gör teater, och det är ju mer pinsamt än att bara stå och prata.. :P men nej, det är ingen som hackar på nån eller så och det är skönt!



ja, man måste ju hinna veta vad man vill bli innan man börjar plugga. förstår mig inte på de som börjar universitetet direkt efter studenten :o



imorgon ska jag städa efter skolan och sen tillbaka på öppet hus och sälja ljus (det rimmar) höhö ;)

vad sak du göra imorn? :)



puss o kram!! <3

2011-11-17 @ 00:09:42
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0