Sjukgymnast, soligt väder, och en skön känsla i hela kroppen!

Godkväll mina underbara vänner! Hur mår ni i dag? Bra hoppas jag! :) Jag mår jättebra! Förkylningen är typ borta nu, så snart är jag tillbaka i skolan igen! SKÖNT!
I dag har jag varit hos sjukgymnasten och haft det jätteskönt med massage, och massa prat, så det känns bra! Har även varit med mamma nere på stan och handlat lite grann, sedan bar det av hem för middag, och sedan nu på kvällen blev det kvällsfika och godis! GOTT!
Annars i dag, så har jag inte gjort så mycket.. Men i morgon ska jag vara med en kompis, men först ska jag på samtal hos min psykolog vid 15tiden.

Och gud vad skönt väder det har varit i dag! Så himla underbart! :D Var längesedan det var såhär varmt kan jag ju säga.. Så det känns jättebra det med!

Vad har ni gjort i dag? :)

KRAM♥




Kommentarer
Diana

skönt att du är tillbaka i skolan nu! :)



ah, vädret har varit underbart! ♥



sv: ja, fast egentligen har jag saker att göra ^^ haha :P men det är väl ingen panik än ;)



låter som en skön dag! :)



Puss o kram! ♥

2011-05-10 @ 23:33:40
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Ja! Det känns jättebra! :)



Ja men visst! Älskar sommaren, och att solen ÄNTLIGEN tittar fram :D



Vad har du gjort i dag fina? Hur mår du idag? <3



Pussar och Kramar! <3 <3

2011-05-11 @ 21:49:34
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
simone

så otroligt vacker bild!

2011-05-12 @ 17:04:10
URL: http://simoneh.se
Kajsa-Stina

sv Simone: Tack så mycket! :)

2011-05-12 @ 22:48:38
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0