Samtal, skratt, och mycket mer! :)

Godkväll mina fina vänner! Hur mår ni denna onsdag? Jag mår toppen! Förkylningen är dock inte helt borta, men på god väg bort ur min kropp! I dag var jag som sagt på möte som jag alltid är på onsdagar. Mötet gick jättebra! Pratade i ungefär 1h. Vi pratade bla om skolan hur det är där nu, hur jag mår helt allmänt, och lite sådant. Pratade om att jag ska ta hem lite uppgifter att jobba med, eftersom att jag inte är helt 100 frisk, så bör jag nog ta hem lite skolarbete och jobba med så att man inte kommer efter med så mycket och får högar med grejer att göra när man kommer tillbaka! For hem och åt middag efter det, hamburgare, gott! Sedan kollade jag lite på tv, och åt godsaker nu på kvällen, så jag känner mig mätt och belåten! Vad har ni gjort i dag? :)

I morgon har jag inga planer av vad jag ska göra. Får se hur jag mår med förkylningen och så. Men det lär nog bli en hel del plugg i morgon, och lite sådant. :)
Snart helg igen! Dagarna går fort, men jag tycker att den här veckan har varit ovanligt seg! Och det är väl inte så konstigt kanske när man mår pyton haha, men det blir ju bättre, man får se det så! :)
Och i helgen ska jag nog vara med en kompis, och gud vad kul vi ska ha! Var längesedan jag träffade henne nu, vad ska ni göra i helgen? :)
Jo, och då kan man ju kanske gå på bio också, det var också längesedan!!

KRAM♥






Kommentarer
Twiggy♥

Gott med hamburgare:)



Idag har det inte varit så bra. Försöker dock hålla huvudet över vatten ytan så gott det går.



Hur mår du fin?



<3

2011-05-04 @ 23:19:39
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
ch

har inte samtal...men förstår att de är skönt för dig =)

2011-05-04 @ 23:26:16
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Twiggy<3: Ja gud vad gott det är!! :D



Okej. :( Det är bra att du kämpar på vännen! Det är ibland bättre dagar, och ibland sämre, men det kommer att bli bättre, och bättre, jag lovar Dig det! :) Du är stark! <3



Jag mår bra tack! :) Var på möte i dag med min psykolog, och det kändes jättebra! Jag kan prata med henne om allt, om hur det var förut, om hur jag tagit mig igenom allt det jobbiga, och att jag nu mår bra! :)



Kramar! <3<3

2011-05-04 @ 23:33:51
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Ch: Okej. Jag skulle tycka att det var jättejobbigt att inte ha samtal, usch, men du är stark vännen! :)



Vad har du gjort i dag?



Kramar i massor! <3<3

2011-05-04 @ 23:36:13
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
ch

jag är sjuksrkiven nu men annars jobbar jag på apoteket :) idag har jag lånat böcker om ÄS... vad har du gjort idag?

2011-05-04 @ 23:46:20
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Ch: Okej! Trivs du bra där? :)

Okej! Vilken bok lånade du? Jag har läst några, så det kanske är samma! Jag har läst, "Jätten i spegeln" , "Sluta svälta" , "Tina Nordlunds Bok, Genom Helvetet" , och så har jag en bok från ett behandlingshem som jag var på under behandling i Mora, "Frisk och Fri från Ätstörningar" , och jag har även läst lite annat! :)



Jag har varit på möte i dag med min psykolog, och pluggat lite grann! :)



Kramar! <3<3

2011-05-04 @ 23:51:22
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Diana

du anar inte hur underbart det lät att bara åka hem äta en hamburgare och sen lite godsaker på det! bara helt spontant utan att behöva tänka massa...



sv: hälsoexpot gick jättebra! :D så bra att en del material tog slut! de kom mer än vi hade räknat med :)



härglit att samtalet gick bra :) ja, det låter bra! :D



puss finis! <3

2011-05-05 @ 00:09:50
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Jag förstår dig så väl gumman! Det är så underbart att kunna göra det utan en massa dumma, onödiga, tankar! Det tog tid för mig att våga, att våga acceptera, men efter min sjukdomstid, så vågar jag så mycket nu! Jag älskar att vara frisk, och tänker göra allt för att hjälpa dig dit jag är nu! Det är så skönt att vara frisk, och det ska du också få uppleva! <3



Okej! Men det låter ju jättebra! :) Är ni många som är där? :)



Ja det känns jättebra! Ska dit om en vecka, så får vi se vad vi pratar om då! :) Hur ofta är du på samtal? :)



Pussar och Kramar! <3<3

2011-05-05 @ 00:14:00
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0