Pensionärsgräl!

Godkväll mina fina vänner! Hur mår ni i dag? Jag mår kanon! Ska snart sova tänkte jag, så att man kommer upp i morgon! Går ju bara i morgon, sedan är vi ju ledig torsdag, fredag, måndag! Sedan går vi bara veckan ut, så är det lov på fredag! Så skönt!! Och nu på fredag fyller jag år, så det är ju kul det med!
I dag har jag inte gjort så mycket, eller jag har varit i skolan till 14.30tiden ungefär, och hade bara vårdämnen i dag, vilket inte bara är så bara, jag har jobbat på bra! Det området jag håller på med nu är de sista jag ska göra innan lovet, och jag kommer att bli klar med det i morgon, så jag kommer att få några extrauppgifter skulle jag kunna tänka mig, och mycket fritid, så det känns jätteskönt!
I dag på skolan när vi hade sista lektionen så frågade jag och mina vänner om vi fick sitta inne i ena metodrummet och jobba där, och det fick ju såklart, så vi tog en varsin säng därinne och började att ställa in hur vi skulle ha de, och började sedan att arbeta! Vilket gick jättebra! Skulle rekomendera sängar i klassrummen.. Inte, men de är skönt i allafall, och man kan ju ändra ryggstödet, och benstödet och de, i allafall, så vart vi lite småtrött mot eftermiddagen, och då vet ni ju hur det kan bli! Så vi började att "leka" lite grann, med grejerna som var där, eller aa, inte jag, jag filmade jag! Och det ligger nu ute på facebook som allt annat man gör nu förtiden! Så de var verkligen superkul, skrattade man ju ihjäl sig också av att se hur de blev.. Sedan fick vi även fika! Så det var en god fikastund vi fick innan vi skulle sluta, så det var roligt. Sedan åkte jag hem, och åt middag, åkte sedan till en annan vän, och bara hade de superkul, sjöng som vi alltid gör haha, och pratade en massa! Kollad även igenom lite skolkataloger, vilket vi också alltid gör när vi ses! I kväll skulle även hennes pojkvän från Halmstad komma på besök, så ska träffa dom någon dag nu när jag är ledig, så det blir kanon det!

Vad har ni gjort i dag? Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft! :)

KRAM♥











Snart Sommarlov!!!! ♥♥


Kommentarer
Twiggy♥

Mitt liv är så himlans händelselöst. Det roligaste idag var att vi var ock köpte en tavla;) haha. Jag är mycket tråkig och ointressant.



Sov sött!



Puss och kram♥

2011-06-01 @ 00:26:12
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
hanna ♥

jo men de är ju iaf bra att de börja funka igen :) mitt internet strular hela tiden och jag vet inte vad jag ska göra åt saken -.-

2011-06-01 @ 06:04:05
URL: http://heaa.blogg.se/
camilla

ÅÅ låter som en toppendag vännen :D sommarlov snart o nu börjar ju sommarvärmen komma också :D



Men vad skönt att du känner så, jag var supernervös inför mitt tal i svenska A och B som vi hade :P

Hur lång väg har du till skolan?

Oj haha du lägger dig senare än mig så xD för det mesta somnar jag innan kl 11 :Psen gåår jag upp vid 6-7 oftast:P

men snart e de ju lov så då kan du vara uppe hur länge du vill:P



Vi har jättefint väder :D igår var de 29grader o idag visar det på 25 just nu :D har ni?? ushc gillar inte åska:P de va varning för de igår men vi klarade oss ifrån det hihi



Pussar i mängder<3

2011-06-01 @ 08:35:42
URL: http://resanupp.devote.se
lovisa

sv: härligt: o bra!

2011-06-01 @ 08:54:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Zami

sv: Jaaa jag gjorde så många konstiga saker när jag var lite, lixom vem voltar över en toalett? JAG!!! XD



Okej! :)

I dag har jag inte gjort så speciellt mycket, ska kanske följa med pappa och hans jobbar kompis och klättra men jag vet inte om jag ska klättra. Är höjd rädd, men tänkte ligga och sola uppe på berget kanske :D Vad ska du göra i dag då ?

2011-06-01 @ 09:53:11
URL: http://nattstad.se/Zamiii
sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Jag vet inte riktigt än faktiskt. Ska du göra något roligt nu i sommar då? :)

2011-06-01 @ 12:34:23
URL: http://sannalitens.blogg.se/
t h a i p i n n e n ♥

sv; okej hoppas ditt tal gick bra !:)

2011-06-02 @ 17:49:03
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Twiggy♥: Nej det är du inte alls! Ibland har man inget speciellt att göra på dagarna, tro mig, jag känner så väl igen de!

Jag har inte heller gjort så mycket den senaste tiden, varit skolan mest hela dagarna så man är helt slut när man kommer hem haha :)



Har du hittat på nåt skojsigt idag? :)



Pussar och Kramisar!! ♥♥

2011-06-02 @ 21:55:57
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Hanna♥: Aa, de är så jäkla störande när internet krånglar! Har gjort de för mig ett tag nu med, men vi uppdaterade nånting, så nu funkar de som vanligt igen,



Har du gjort nåt skojsigt i dag då? :)

2011-06-02 @ 21:58:20
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja de var verkligen en kanondag! Och att värmen är på g gör ju inte saken sämre! :)



Jo, de känns bra att vara förberedd på talet, och inte vara så nervös så man inte kan tänka på nåt annat, bland de värsta som finns, usch!

Det är ungefär 2 mil till skolan, men de brukar vara mycket köer och sånt på morgonen, och vi skjutsar min bror i samma veva till hans skola, och där är de också köer, vilket kan göra en irriterad ibland! ^^



Okej! Ja, du går upp tidigt du! Måste börja göra de på helger också. När jag var sjuk då var jag alltid uppe med tuppen haha, nejmen jag var uppe lika tidigt som dig, och då somnade man ju i hyfsad tid på kvällen också, vilket är kanon! :) Så får börja ändra min dygnsrytm nu!



ÅÅHH vad skönt! Vi hade 29grader i dag, och i går var de varmt men åska! Så då kunde man ju inte vara ute! Hatar åska, fy farao! Bra att ni klarade er undan åskan!



Pussar och Kramisar!! <3<3

2011-06-02 @ 22:03:37
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Lovisa: Det låter super de! :)

Ska du göra nåt kul i helgen då? Vi har ju långledigt nu, så man får väl ta att hitta på nåt! ^^



Kram! <3<3

2011-06-02 @ 22:05:19
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Zami: Haha aa! Man gör mycket knasigt när man är liten som man kommer i håg i efterhand och kan skratta åt! Haha :)



Okej! Gud vad kul! Jag är också rädd för höjder, men vilken upplevelse att klättra! Ja, sola kan man ju alltid göra, skönt de! :)

Jag har varit hemma i dag och solat, varit jätteskönt väder ute, 29grader!! :)



Kramar!! <3<3

2011-06-02 @ 22:08:26
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Sannalitens.blogg.se: Okej! :)

Nu i sommar så ska jag först åka ner på en konsert i Stockholm och se Linkin Park, fick några biljetter, så jag och mamma ska dit haha, sedan så ska vi kanske åka utomlands, och så ska vi ner till Skåne och hälsa på lite släkt! Ska du göra nåt kul i sommar? :)

2011-06-02 @ 22:10:45
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv T h a i p i n n e n ♥: Jag har förberett mitt tal, men jag ska inte redovisa de förrän på tisdag, men de kommer nog gå bra tack! :)



Har du gjort nåt kul i dag då? :)



2011-06-02 @ 22:12:10
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Twiggy♥

Är det idag du fyller år sötnos? Stort grattis isåfall♥♥

2011-06-03 @ 09:02:34
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Twiggy♥: Jaa det är i dag jag fyller år! :)

Tack fina du!!! ♥♥



Hoppas du har haft en bra dag i dag, det har jag haft!



Pussar och kramar!! ♥♥

2011-06-03 @ 22:35:22
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0