Nationella provet i matte gick väl sådär! Men resten av dagen var riktigt kul!

Godkväll mina fina vänner! Hur mår ni i dag? Jag mår jättebra! Är lite trött, men annars så! Och i morgon har vi sovmorgon till klocan 10, men jag kommer nog kliva upp samma tid som vanligt, och äta frukost i lugn och ro och så. Men, i morse så hade vi ju nationella provet i matte del 2, och ja, det gick väl sådär! Var ju inte direkt ett lätt prov, och matte är väl inte heller mitt starkaste ämne, men ändå! Jag gjorde så gott jag kunde. :)
Sedan gick dagen rätt snabbt. Slutade vid 14.45, och hade bara vård och omsorgsämnen i dag, och arbetsmiljö och säkerhet, vilket jag bara tycker är roliga ämnen. Så, ja det gick superbra. Håller nu på att arbeta om hjärtinfarkt, blir klar i morgon, har bara en uppgift kvar, och den är jag nästan klar med, så, ja här går det undan! Vilket känns skönt nu innan sommarlovet, att göra klart och så. Ja, sedan efter lunchen så gick jag och några kompisar ner i musiksalen och övade lite på några låtar, jag ska dock inte sjunga på skolavslutningen, eller jag hade inte tänkt det först, men nu kanske det blir så i allafall, så vi övade där nere ett tag, vilket bara var kul! :)
Sedan som sagt for jag hem vid 14.45 tiden, och var ganska trött, jag är ju expert på att hålla mig vaken på nätterna även fast jag ska upp halv 7. Fast jag tycker jag varit duktig ändå, jag har lagt mig ungefär vid 12tiden varje kväll nu när det är skola, så det är rätt bra för att vara mig faktiskt! Och även att vi har sovmorgon i morgon och att jag inte tar chansen att sover ut! Aja, så är det ibland! :)
Vad har ni gjort i dag? Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft! Det är redan onsdag i morgon! Jag trodde det var måndag i dag ja.. Haha, så är det ibland! :)

KRAM♥ 





En sån här skulle inte sitta helt fel.. Kan man ju kanske önska sig i födelsedagspresent? Fyller ju för tusan år snart! ja herre gudars, tiden går fort! :)


Kommentarer
Diana

åh, jag önskar att jag kunde sjunga fint! :) är så avundsjuk på alla med bra sångröst :P hihi



haha, skönt att man inte är ensam! jag är oxå rätt duktig på att vara vaken sent, oavsett hur tidigt jag ska upp nästa dag... att man aldrig lär sig! ^^



sv: jag fick ett papper med olika parkeringar och fickparkering är inte alls så svårt som jag trodde! :) det finns några riktlinjer, men krångligt att förklara :P



ja, nu kommer jag hem senast lite över fem, så det är bättre :) men så har man ju hål och sånt ibland ;)



pussar <3

2011-05-24 @ 22:47:15
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Sandra

Hej!

vad gör du?

Kram

2011-05-25 @ 07:56:29
URL: http://minamagiskaminnen.blogg.se/
camilla

När fyller du?D hru rukar ni fira födelsedagar?:D



Haha asså klämmer du naglarna ofta?:P



Åå nu blev jag sugen på kaksmet xD dagens lunch kanske ^^ eller inte :P



Åå men vad kul :D om du e sugen tycker jag absolut du ska åka, man kan ju alltid åka hem om man inte skulle trivas elelr liknande :) men du har ju ett tag på dig att bestämma dig:D vart hade du velat åka isåfall?



Så säger alla till mig med, eller sa för nu får jag allt oftare höra att "åå men nu börjar du ju bli mer som den gamla camilla" då blir man glad :D för ibland undrar jag hur kul jag var att umgås med innan xD så kul kan de inte ha vart med en som hela tiden pratade mat/träning och knappt orkade koncentrera sig på vad andra sa och som aldrig var glad o liknande :P



igår var jag med en kompis, på eftermiddagen var de läxhjälp o sen var jag uppe hos farmor en sväng också :) var så glad igår :D

Hur mår du idag? vad har du hittat på +:D



PUSSAR<3<3

2011-05-25 @ 08:04:18
URL: http://resanupp.devote.se
Twiggy♪♫♫

Så länge du gjorde så gott du kunde på det nationella så ska du vara stolt över dej. Man behöver inte vara bäst på allt.



Igår hade vi ännu sämre väder än vad det har varit, och idag vågar jag inte ens hoppas på något alls för då går det bara åt skogen:(



Var rädd om dej♥

kramar

2011-05-25 @ 10:06:46
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
sannalitens.blogg.se

Sva: Okej, joo min helg var bra, lite hektisk, men bra :) Ska du göra något kuligt nästa helg då? Den som kommer alltså?

2011-05-25 @ 10:53:54
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Johana

varse =) allt bra med dig då?

2011-05-25 @ 12:35:07
URL: http://duggin.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Hihi jaa! Det är så himla kul att sjunga, man måste ju inte vara bäst på att sjunga, huvudsaken är att man har kul, det är det viktiga! :)



Haha jaa det brukar ju vara så i tonåren, men jag måste verkligen försöka att komma i säng tidigare än vid 12tiden på vardagarna.. jag är ju iofs pigg och så på skolan, men det är ju just på morgonen när man ska upp då.. Som problemet kommer haha! :)



Okej! jag får kolla närmare på det när jag väl sitter i bilen, och är på kursen, men känns ju bra också att vara lite förberedd innan man ska dit! :)



Jo det är ju det, vad tycker dom om att ha håltimmar? Tycker du att det är bra, eller tycker du att man ska gå i skolan, och att man slutar tidigare men har kortare raster? :)



Pussar och Kramisar!! <3<3

2011-05-25 @ 22:11:20
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Sandra: Hejsan! :)

Just nu så sitter jag och svarar på kommentarer, lyssnar på musik, kollar lite på tv, och laddar in bilder i datorn från kameran!



Vad gör du? :)



Kramar! <3<3

2011-05-25 @ 22:13:19
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Jag fyller år den 3e juni! :)

Födelsedagar brukar vi fira med familjen bara, och att släkt kommer över på fika och så, inget stort direkt, men mysigt! :) Det beror också på väder och sånt, så kanske man gör en utflykt ute eller så! Hur brukar ni fira födelsedagar? :)



Haha jaa, eller det började ju då med, att jag var med pappa en gång nere i hamnen, ganska nära vårat hus, där vi har båt, och då är det en bom som man ska slå en kod till för att komma in med bilen, och jag skulle ju såklart slå koden.. Var ju ett antaö år sedan och då ville man ju göra allting, allafall, så skulle jag smälla igen min dörr för att komma till andra sidan där då kodmojängen satt, och smällde igen bildörren på tummen.. Och det gjorde ONT. En annan gång var när jag och mamma var ute på alnön, en ö här i Sundsvall, och skulle bada, på vägen hem skulle vi öppna alla bildörrar för att det var så varmt, efter ett tag skulle vi ju stänga dom också, och jag hade min tå utanför bildörren och där small det till igen, haha! Och sedan de andra gångerna var ju på sjukhuset, och nu då i dörren hemma på tån! Det är faktiskt min grej har jag märkt, tragiskt men sant haha! :D



Haha precis! Både kaksmet och lunch kanske? :)



ja! Jag har funderat en del på det, och så, men inte var jag ska dock, har du några förslag? :) Kan man vara nästan överallt i världen? Nej men, vart kan man vara liksom? :)



Precis! Det är så skönt att komma tillbaka till "sitt gamla jag" jag trodde också jag var svintråkig förut, men har märkt på andra, och även mig själv, vi brukade filma med videokamera förut när vi var små, och även när vi började bli tonåringar, och jag var ju en liten skojig flicka som alltid ville alla väl! :)



ÅÅHH vad härligt att du mår bra!! :) Blir så glad!

Jag mår jättebra tack! :) Är lite trött, men annars så är det kanon! Har varit i skolan till 14tiden, åkte till sjukhuset för att ha samtal med min psykolog, och svängde då även in på BUP en sväng och hälsade på, och dom var jätteglada att se mig! :)



Pussar och Kramar!! <3<3

2011-05-25 @ 22:24:05
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Twiggy♪♫♫: Nej precis! Det kändes bra att jag gjorde mitt bästa, och sedan får vi se vad det blev :)



Aaw okej :( här har det varit jättebra väder! Tänk att det kan skifta så i väder även fast att vi bor i samma land! Men de är ju lite knepigt sånt där, var en gång när vi var hemma hos oss, då regnade det inte alls, sedan när vi kom upp en bit i gatan, typ 1km, så spöregnade det! Konstigt, men det är väl nåt med klimatet eller så? :)



Vad har du gjort i dag fina? :) Hur mår du? <3

ta hand om Dig!!



Kramar! <3<3

2011-05-25 @ 22:28:21
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Sannalitens.blogg.se: Okej! :)

Till helgen ska jag nog bara ta det lugnt, vara med kompisar, sola, och njuta! Vad ska du göra? :)



Kram! <3<3

2011-05-25 @ 22:30:06
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Johanna: Jo tack, det är bara bra med mig! Hur är det själv? :)



Kram! <3<3

2011-05-25 @ 22:31:06
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Zami

sv: Okej men det kommer gå fint :)



jag har redan planerat vad jag ska ha för bil i alla fall första bil. Det ska va en volvo 740 matt svart ska den vara. Jag och min kompis ska fixa med den, sätta in bas fixa inredningen och så :D Det är aldrig för tidig att tänka på vad man vill i framtiden, det är lika bra att börja nu innan det är för sent :D <3

2011-05-25 @ 22:31:57
URL: http://nattstad.se/Zamiii
Anonym

det är bara bra med mig (A) :)

skit trött så ska snart sova. vad har du gjort ikväll då?

2011-05-25 @ 22:50:55
URL: http://duggin.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Zami: Jo, jag tror det jag med! :)



Okej! Jo men det är nog smart att tänka på lite sånt nu innan man väl ska ha bilen, att man tänker ut vad man skulle kunna tänka sig ha osv, ingen dum idé! Får ta att tänka lite på det! :)



Kram! <3<3

2011-05-26 @ 22:06:17
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Johanna: Det låter jättebra de! :)

I kväll har jag bara tagit de lugnt framför tvn, och chattat lite grann, var ganska trött efter skoldagen!

Vad har du gjort i dag? :)



Kram! <3<3

2011-05-26 @ 22:08:04
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0