Nationella prov

Godkväll! Nu ska jag snart lägga mig och kolla lite igenom matteboken. Kanske är en bra grej att göra eftersom att jag har matteprov i morgon.. har i och för sig övat lite på skolan, men man vill ju vara säker, och jag får hoppas på det bästa! :)
Annars i dag, slutade skolan 14.45 ungefär, åkte hem med pappa, och tänkte lägga in ett inlägg då. Dock gick ju det åt pipan på en gång. Började ju att åska och ha sig.. Inte bra ju, så det blev ingen bloggning :( Och mina föräldrar är ju så noga om det åskar ute, då får man INTE ha datorn på, eller tvn, eller något annat elektriskt. Och det förstår jag med att man inte ska ha, men det är ju inte kul, för nästan allt roligt man gör är ju på datorn, eller tvn. Och för inte så längesedan så brann ett hus ner av att en blixt hade slagit ner i ett hus inte så långt bort, så man är väl lite skärrad, speciellt mina föräldrar då..
Så jag satt och rullade tummarna och väntade på att maten skulle bli klar, och det blev stuvade makaroner och korv, det var ju gott! Sedan gjorde jag inte så mycket. Var så trött efter skoldagen så jag somnade framför tvn när jag väl fått sätta i gång den. Det var ju förargligt.. Sedan vaknade jag till vid halv sju och började smaska på lite godis vi hade i skåpet, sedan blev det kvällsfika, och nu är jag mätt! Vad har ni gjort i dag? :)

I morgon ska jag på samtal hos min psykolog efter skolan, slutar vid 14tiden, och mötet är vid 15tiden, så vet inte vart man ska hålla hus under tiden, men det löser dig nog galant det!
Och jag kom på att det inte är så lång tid kvar tills jag fyller 17. Sjutton också vad tiden går fort ;)

KRAM♥



USCHA!


Kommentarer
Diana

hur gick det på nationella? :)



hehe, det är likadant här. när det åskar stängs alla apparater av :P



sv: ja, växlingen är lite knepig i början, men man lär sig! jag lovar ;D på halkan fick jag dock köra automatväxel, haha, sköönt! :P



jag fyller 18 den 26 maj ^^ funderar på om man ska göra nåt speciellt när jag blir 18 men jag vet inte :P haha! alla andra går ju typ ut på krogen, men det lockar inte mig direkt XD



nej då! du kommer bara ha hur kul som helst! :D tro mig! ;)

haha, ja när man inte är van att köra känns det som det går mycket fortare än när andra kör :P



idag har jag varit på äs-enheten efter skolan, sen kört lite och nu duschat ;) haha

vad har du gjort? :)



måendet pendlar...



Pussar <33

2011-05-17 @ 22:53:58
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Jag har inte haft det än, utan har det i morgon bitti så är lite nervöst, men det ska nog gå bra! :)



Ja! Mina föräldrar är jätte noga med det! Kan ibland bli ganska jobbigt, men jag blir själv lite rädd när då åskar, :P



Okej! Låter skönt att det blir lättare efter ett tag! Men det var ju tur! Att man har automatväxel på halkbanan! Annars skulle jag ju smälla av hahah! :D



Okej! Kul! :) Jag längtar tills jag fyller 18, vet inte riktigt varför, jag bara gör det! Jo, det finns ju en del som går ut på krogen, men det är inte heller något som lockar mig heller, men det kanske kommer så småningom, men inte nu iallafall, man kan ju ha kul utan alkohol faktiskt! :)



Jag blir verkligen lockad att gå utbildning NU! Ska göra det så fort som möjligt! Haha ja gud vad läskigt! Men man kanske lär sig att hantera fartkontrollen också! :)



Okej! Hur gick på det äs-enheten? :)

Kul att köra bil, längtar!! Jag har varit i skolan, varit med en kompis, och bara haft det mysigt framför tvn! :)



Förstår det. Det är delade känslor ofta, och kommer vara så ett tag, även för mig kan det vara jobbiga dagar, dock inte med maten, utan med andra saker, skola, osv, men nu är det jättebra på den biten!



Pussar och Kramar i mängder!! <3<3

2011-05-17 @ 23:18:12
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0