I dag har varit en bra dag, egentligen har jag inte gjort något, men den har varit bra ändå, kanske just av att inte behöva ha en massa saker att göra, just hela tiden.

Godkväll mina fina vänner! Hur mår ni? Jag mår rätt så bra faktiskt. Det är bättre med förkylningen! ÄNTLIGEN! I dag har jag inte gjort mycket alls. Som det har sett ut de senaste dagarna.. Tänkte åka med mamma på stan och kolla lite, men vi struntade i det. Fastnade framför datorn istället, och lite sådant. Vad har ni gjort i dag? :)

I morgon är det lördag! Och jag ska kanske vara med en kompis. Var längesedan jag träffade henne nu, så det ska bli kul, om vi nu träffas. Och på söndag så är vi bortbjudna på middag hos en bekant till familjen, så det ska bli kul! Annars då. Då ska jag väl inte göra något speciellt, kanske att jag åker på stan nu i helgen då!? Jag har lust med det nu faktiskt, när orken liksom kommit tillbaka lite mer! Och då ska jag banne mig ta med kameran och fotografera lite! Kanske inte just på stan kanske men, utanför! Eller så knäpper jag där också, det återstår ju att se som sagt. ÅH gud vad jag längtar bort alltså! jag vill ha sommarlov NU! Det är inte många veckor kvar i skolan nu, men jag känner ändå att jag skulle behöva ledighet. Jag har ju varit hemma ett tag nu beroende på förkylningen och de, men jag skulle behöva en avkopplande "semester" men det kommer ju om några veckor bara, så det ska väl ordna sig! Och jag skulle gärna åka utomlands nu kan jag ju säga! Det är så trist väder ut nu, alltså det är fan 0 gradigt! Okej, det är ju kväll men ändå! Jag vill att det ska vara varma sommarkvällar! Nä! Nu får jag skärpa mig! Det är inte sommar än, men snart! :)

KRAM♥





Kommentarer
Twiggy♥

Jag låg kvar i sängen väldigt länge idag och sedan har jag mest kikat på film:) Slappis fredag.



Hoppas du mår bra fina.

Kramar<3

2011-05-06 @ 23:02:18
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Twiggy<3: Okej! Det låter supermysigt!! :) Såg du någon bra film då? :)



Jag mår bra tack fina du! :) Hur mår du själv? <3



Kramar i massor! <3<3

2011-05-06 @ 23:09:47
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Twiggy♥

Bra och bra, en film som jag inte behöver hänga med i direkt:P Har redan glömt namnet på filmen dock. Jag är en guldfisk:)



Jag mår inget bra. Efter två nätter utan sömn håller jag nu tummarna för mej själv att jag ska få sova inatt.



Tänker på dej<3

2011-05-06 @ 23:26:55
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Twiggy<3: Okej! Det är skönt med såna filmer ibland också, när man inte behöver tänka ut slutet själv osv, haha sött! Guldfisk :)



Oj! Det låter inte bra alls att du inte sovit på 2 nätter! :/ Hoppas du får sova gott i natt! :)



Ta hand om Dig! Tänker på dig, Kramar! <3<3

2011-05-06 @ 23:33:39
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Josefine

sv: aha okej, skooj, hehe eller jag hatar att va på äldreboende, sommarjobbade där förra sommarn på ett och sen började jag omvårdnad men hoppa av när vi skulle ha praktik på äldreboende x) sjukhus och psyk skulle jag dock verkligen kunna tänka mig att ha praktik på men vi fick bara välja nått av det i trean och ha äldreomsorg i tvåan också så det kände jag att ja inte skulle orka med, hehe :)



idag har jag träffat 2 vänner och fixat massa inför imorn, åker till cypern då :) va har du själv hittat på? kram!

2011-05-07 @ 00:02:43
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Kajsa-Stina

sv Josefine: Haha då är du precis som mig! :D Jag gillar inte heller äldreomsorgen, och är glad att den tiden är över nu, och att vi nu har sjukhuset, och psyk kvar! Det ska bli kul och intressant! :)

Nej men gud! Jag hade verkligen inte orkat med att ha praktik ännu en gång på äldreboende, då hade jag också slutat! Och dom hade ju upptäckt att när man har praktik på äldreboende första året på gymnasiet, så är det många ungdomar som hoppar av pga att det är ju ingen som vill jobba där. Det är ju ingen i min klass som egentligen vill jobba med äldre, och ingen annan heller faktiskt, så dom får nog tänka om, ifall dom vill ha kvar sina elever så att dom inte tappar en massa pga en praktikplats! :)

Vilken klass går du i nu? :)



ÅÅHH! Gud vad kul!! :) Du får ha en fin resa vännen! <3

Jag har bara varit hemma i dag som jag varit på den senaste tiden hehe. Men i morgon ska jag nog vara med en kompis! :)



Kramar!! <3<3

2011-05-07 @ 00:15:22
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Diana

skönt att du börjar bli frisk nu :)

låter som du har en kanonhelg framför dig ;)



sv: jag går andra året på estetiska programmet - bild



idag har jag tränat med min syster och varit hos henne lite... inte så mycket mer.



pussar! <3

2011-05-07 @ 02:16:12
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
camilla

Ja jösses vad jag längtar till sommaren :D när slutar niskolan?



Åå vad mysigt, vad skan i hitta på?:)

Jag skulle vart med en kompis men ska åka till gbg med min syrra idag istället :) imorn ska jag kanske umgås med en kompis om han hann :D



Många pussar<3

2011-05-07 @ 07:07:32
URL: http://resanupp.devote.se
Josefine

sv: ja men precis, det tror jag också :) för det va inte bara jag i klassen som sluta då heller, haha.. jag går i ettan men ska troligtvis börja om igen efter sommarn då jag varit sjukskriven hela ettan nu, hehe :p

hihi tack det ska jag ha :D<3 hoppas du får det superbra hemma :) kraaaaam!!

2011-05-07 @ 09:47:28
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Twiggy♥

Ha en toppen dag idag gumman.



Jag sov inte jätte bra inatt, men jag överlever så det är okej.



Stora kramar<3

2011-05-07 @ 10:06:12
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
lovisa

sv: solen skiner här men är inte så varmt:(

2011-05-07 @ 11:51:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Ja det känns verkligen skönt att förkylningen börjar försvinna! :)

Hihi ja! Det kommer nog att bli en bra helg! Vad har du för planer inför helgen? :)



Okej! Trivs du bra med programmet? Jag har en kompis som går sista året på det programmet! :D



Okej! Det låter som är rolig dag! Vad ska du hitta på i dag? :)



Pussar och Kramar! <3<3

2011-05-07 @ 13:13:20
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja men gud vad skönt det ska bli! :D Vi slutar den 13 juni tror jag att det är! Så det ska bli kanon! :D



Jag vet inte riktigt vad vi hittar på! Kanske åker ner till stan och fikar eller så, kolla på film och äta godis! MUMSIGT! :D



Okej! Det låter som en mysig dag! Ska ni titta på något speciellt? :)

Okej! Mysigt! :)



Pussar och Kramar! <3<3

2011-05-07 @ 13:16:28
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Josefine: Nej precis! Jag hade inte orkat med mycket praktik på äldreboendet, eftersom att det inte är det man vill jobba med liksom :)



Okej! Men det är ju rätt! Att du går om ett år om du missat, blir lättare att hänga med då :)



Tack fina du!! :) Ha det så trevligt i Cypern!



Kramar i massor!!! <3<3

2011-05-07 @ 13:19:43
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Twiggy<3: Tack detsamma fina du!! :) Hoppas du får en bra och mysig dagframför dig! <3



Hur mår du i dag? :)



Kramar!! <3<3

2011-05-07 @ 13:21:23
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Lovisa: Okej! Trist att det inte är varmt! Solen skiner också här, vet inte riktigt hur varmt det är, har inte varit ut något än. :)



Vad ska du göra i dag? :D



Kramar! <3<3

2011-05-07 @ 13:23:03
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0