:)

Det är aldrig för sent,
att bli den du kunde ha varit.







Kommentarer
Diana

ja, skruvad värld och korkat ideal det är! :o idealet borde bara vara att vara frisk och leva sunt! hur svårt ska det vara?!



jag skrev lite om friidrotten och så, vad den betyder för mig, varför jag började och varför jag tycker det är så kul :) sen skrev jag om ätstörningen också. typ om de två rösterna som sliter en åt varsitt håll och hur förvirrande det är. lite så ;)



vi brukar fira lite med familjen på födelsedagen och på helgen blir det släktkalas ^^



ja, då kan man verkligen slappna av :) sånt får jag träna på hos min sjukgymnast - att tänka på nuet!



idag har jag skrivit idrotten och träffat min sjukgymnast :) sen inte så mycket mer :P hehe

vad har du gjort själv? :)



kramisar <33

2011-05-31 @ 23:36:38
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
julia

haft en bra vecka? :)

2011-06-02 @ 10:27:26
URL: http://anoutsider.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Ja, jag håller med dig. Det är så jävla tragiskt hur det är! Blir så jäkla förbannad!!!



Okej! Men de låter jättebra!! :) Hur länge har du hållit på med friidrotten? :)



Okej! Det låter supermysigt! Vi brukar också ha så ibland, fast vi brukar liksom fira allt på samma dag, men ibland även på en helg! :D



Det är jätteviktigt att tänka på nuet! Att man inte svävar iväg i andra tankar, vilket jag brukade vara expert på! Men min sjukgymnast hjälpte mig att få mig " på banan " Så de är jag glad för! :)



Okej, låter som en rolig dag! :)

Jag hann inte blogga någonting i går beroende på de här skitvädret som varit nu ett tag! Men nu har de äntligen börjat bli bättre! Så jag har mest suttit inne och väntat på att åskan ska försvinna! Med tända ljus och musik haha! :) '



Pussar och Kramisar!! <3<3

2011-06-02 @ 21:52:11
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Julia: Jo tack! Jag har haft det kanon, hur har din vecka varit? :)

2011-06-02 @ 21:53:21
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0