:)

Lyckan kan vara som en ton som klingar genom vardagen.





Kommentarer
Zami

sv: Ja det kan man alltid göra. Min kompis ska hjälpa mig att hitta en bra 740 :)



I dag har jag inte gjort speciellt mycket, bara tagit de lugnt efter händelsen igår. Vad har du gjort i dag då? :)

2011-05-26 @ 22:49:38
URL: http://nattstad.se/Zamiii
Kajsa-Stina

sv Zami: Absolut! Okej, men det låter ju jättebra att ha det liksom som planerat redan vad man vill ha! Ska också tänka på det! :)



Okej! Skönt att ta det lugnt! Det har jag också gjort faktiskt! Efter skolan åkte jag och mamma på stan en sväng, och jag shoppade lite grejer som jag blev supernöjd med! :D



Kramar!! <3<3

2011-05-26 @ 23:06:31
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Twiggy♪♫♫

Irriterande att behöva stanna längre i skolan när man har förväntat sej att gå hem en viss tid. Går du länge på fredagarna?



Hoppas att du får en kanon helg stumpan. Det ska iallafall jag försöka att ha.



kramar♥

2011-05-26 @ 23:27:05
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Twiggy♪♫♫: Ja, det är verkligen inte kul när man ordnat skjuts och allting, och dessutom varit inställd på att få åka hem tidigare!

På fredagar slutar vi tidigt, klockan 13, men ska nog bli ändring på det efter sommaren, hoppas inte de, men tror de tyvärr.. Men man går ju i gymnasiet, och då får man räkna med det. Men klart att man blir lite små trött ibland att behöva jobba över liksom, :/



Jo, jag kommer nog ha det jättekul i helgen, ska ta det lugnt, och nog vara med nån kompis eller så :) Vad ska du göra i helgen? Vad har du gjort i dag? Hur mår du? <3



Kramar!! <3<3

2011-05-27 @ 21:59:01
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0