Dagen i dag har varit rolig, även fast jag gick i skolan ända till 16.00, tack vare mina fina vänner!

Godkväll mina fina vänner! Hur mår ni i dag? Hoppas bra! Jag mår jättebra! Känner mig verkligen superglad!
I dag var jag i skolan, började med att jag klev upp 06.30, fixade mig lite grann, åt frukost, och sedan åkte jag och pappa in till skolan, han skjutade mig, mötte upp min handledare, och hon visade mig vart vi skulle vara någonstans. Dom har tydligen bytt om lite i schemat sedan jag var där sist! Träffade alla vänner, hade det kul, och skrattade mest bort hela dagen! Jag jobbade, men hade även kul! :)
Åt lunch vid 11tiden, potatisbullar med grönsaker sylt, och mjölk, det var gott! Längesedan jag åt det! Sedan hade vi lektioner till 16tiden, men även att efter vi hade haft datorkunskap så när vi skulle gå till nästa lektion, hade en liten rast, då visade det sig att några från en annan klass hade gjort ett arbete om Linné eller något, så dom bjöd på chips, dipp,kakor,saft, mm, så det var bara att ta emot och tacka! Gott! Haha, sedan hade vi matte, och sedan omvårdnadsarbete, och sedan klassråd. Dagen gick jättebra! Och den var rolig också! Sedan kom mamma och hämtade mig vid 16tiden, och hade goda nyheter! Hon berättade att det hade ringt en kvinna från sjukhuset. När jag var sjuk var jag mycket inne på tonårsrummet kallas det, och ett annat ställe där man kunde göra smycken, spela spel mm, och hon hade pratat med mamma om att hon och jag har fått 2 biljetter till Linkin Park den 14 Juni i globen! Det var ju lite speciellt! Haha! Brukar inte lyssna på dom direkt! Men kul att åka dit! Dessutom ska vi bo på hotell, så det ska bli kul! Dagen efter skolavslutningen! Kan det bli bättre!? Så jag är lycklig nu!

Vad har ni gjort i dag fina? Hoppas ni mår bra allihopa! Jag mår jättebra just nu!

KRAM♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0