Blue eyes

No one knows what it's like
To be the bad man
To be the sad man
Behind blue eyes
And no one knows
What it's like to be hated
To be fated to telling only lies


But my dreams they aren't as empty
As my conscience seems to be
I have hours, only lonely
My love is vengeance
That's never free

No one knows what its like
To feel these feelings
Like i do, and i blame you!
No one bites back as hard
On their anger
None of my pain and woe
Can show through


Discover,say it
No one knows what its like
To be mistreated, to be defeated
Behind blue eyes
No one knows how to say
That they're sorry and don't worry
I'm not telling lies



No one knows what its like
To be the bad man, to be the sad man
Behind blue eyes.











Kommentarer
camilla

Okey :D jag kan tänka mig det, de låter så härligt :D fick du dricka näringsdrycker osv? hur äter du nu på en dag jämfört med hur du gjorde när du gick i behandling? :)

Är du uppe i normalvikt nu? :)



Känner du stor skillnad på dig själv nu jämfört med när du var som sjukast?

Ledsen för alla frågor:P



Jag beundrar dig verkligen <3

Kramar

2011-03-23 @ 07:42:25
URL: http://resanupp.devote.se
Jennie

Hej, läste att du OCKSÅ har gått i behandl. på MHE!?

är i typ samma sits som du. Har varit sjuk sen jag va 13-14 år och är nu 24. Blev frisk efter behandl men gled också tillbaka i höstas. Nu är jag dock på rätt spår igen och det går bra :)

Hur är det för dej nu? Vilket "läge" är du i nu?

Har du kontakt me Mhe fortf.?



kram

2011-03-23 @ 09:58:31
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja det är underbart att vara frisk. Det är en sådan härlig känsla! :)

Jag fick dricka mellan 2-3 näringsdrycker om dagen, utöver alla andra mål.

Jag äter precis likadant som när jag var under behandling. Dock har jag inga näringsdrycker längre, men målen är nästan exakt samma. :)

Japp, jag är uppe i min normala vikt nu. :)

Ja jag mår så mycket bättre nu när jag är frisk. Man har liksom mer förhoppningar om framtiden, och mår allmänt mycket bättre och är gladare, det är så skönt att inte ha samma malande tankar i huvudet om maten, och ångesten.

Det är ingen fara, jag tycker om att svara på frågor! :)

Tack så mycket! Du är också duktig! <3

Kramar <3

2011-03-23 @ 14:25:44
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Jennie: Hej! Japp, jag har varit på behandling på M.H.E. När var du där på behandling? Vi kanske har träffats? :)

Vad bra att du är på rätt spår igen och att det går bra! :)

Jo det är mycket bättre med mig nu. Mitt läge är jättebra, har inte mått så här bra på flera år, och det är underbart att känna den känslan av att må bra! :)

Jag har ingen kontakt med M.H.E nu, men brukar få kort därifrån, och smsar då och tackar, det är ungefär min kontakt som jag har med dom nu. Men jag älskade verkligen M.H.E Det var dom som fick mig att orka kämpa. Det var dom jag hade förtroende för, och det var dom som hjälpte mig till rätt spår.

Kram <3

2011-03-23 @ 14:31:19
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
camilla

Vilken tur att du gillar o svara på frågor haha :D men vet du varför du blev sjuk? hur reagerade dina vänner/familj osv? drog du dig undan mycket?



Vad skönt att höra att du äter lika mkt nu som när du va på behandling och håller vikten liksom, jag är rädd att de aldrig ska sluta gå upp om du förstår? jag tar själv två näringsdrycker så :) hade du fortimel?:P

men åå jag blir så glad av dig hihi :D



Hoppas du får en underbar kväll :D

puss&kram<3

2011-03-23 @ 19:22:55
URL: http://resanupp.devote.se
aww

tack fin adu !!!

det känns bara så jobbigt just nu .. <3

2011-03-23 @ 19:43:03
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Jennie

Jag gick där förra året, asså från april 2010- sep 2010. Tror inte vi träffats (om du nu inte bara sett mej, hehe) jag brukar nämligen komma ihåg ansikten och namn ;)

Gu va skönt att du mår så bra nu!

Men känner du/får du några tankar då och då ibland?

Vem hade du? Jag hade Annica.



kram

2011-03-23 @ 21:02:56
URL: http://www.misshart.blogspot.com
viktoria

Haha, jag skrev i ett annat inlägg att även jag hade varit på MHE :D Helt fantastiskt ställe!



KRAM!

2011-03-23 @ 21:47:55
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja det är en fråga jag ställt mig själv ett antal gånger, varför jag blev sjuk. Jag tror och vet att det inte bara var en sak som gjorde att jag blev sjuk, utan det var många olika saker som utlöste min anorexi. Tex att jag var ganska osäker när jag började högstadiet, att jag inte vågade säga nej även om jag inte ville göra en speciell sak, men gjorde det ändå mot min vilja osv. Och det finns tusen andra anledningar också. Jag kanske ska ladda upp ett inlägg varför jag tror jag blev sjuk.

Min familj märkte det nog rätt fort att något inte stod rätt till, jag drog som sagt undan mig väldigt mycket från mina vänner och även från sociala träffar med andra vänner och bekanta. Så dom märkte det nog rätt fort, vilket var tur. :)



Jag var också väldigt rädd för att det skulle fortsätta uppåt, men det gör inte det! Jag lovar dig. :) Man hittar en balans, och jag gick på regelbundna viktkontroller och samtal, så det var aldrig någon fara. :)

Japp, jag hade också fortimel. Jag drack mest smaken skogsbär faktiskt. :)



Tack så mycket! Hoppas du också får en bra kväll! :)

Kramar <3

2011-03-23 @ 22:12:06
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv aww: Jag förstår att det känns jobbigt. Det är en helvetiskt jobbig sjukdom. Jag vill ge dig en stooor bamsekram, och peppning! Jag kommer att stötta dig vännen!

Kramar <3

2011-03-23 @ 22:18:29
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Jennie: Jaha okej! Nej jag gick där april 2009 - juni 2009. Så vi har inte träffats. Jag brukar också ha lätt för att komma i håg namn och ansikten! :D

Ja! Det är så himla skönt att må bra! En sådan härlig känsla! :)

Jo, jag kan få tankar ibland som är riktigt jobbiga, men jag kan hantera dom på ett bra sätt, så att jag klarar av dom. :)

Okej! Jag hade Dalida. :) Trivdes du med Annica? Jag kom jättebra överens med Dalida.

Kramar

2011-03-23 @ 22:23:08
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Viktoria: Ja visst är det! Superbra ställe! Älskade verkligen M.H.E.

Kramar <3

2011-03-23 @ 22:26:42
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
aww

Du är underbar!! <3

2011-03-23 @ 22:30:44
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0