Tänk vad kul man kan ha med en kamera + En bild på mig som liten

Hejsan alla fina! Hur är det med er? Med mig är det inte så jättebra. Jag börjar att bli förkyld, och jag känner mig trött, jag orkar inte göra någonting, så jag kommer nog att vara hemma i morgon. Och jag ska lägga mig nu på en gång för att vila ut mig, är helt matt.
I dag var jag med min underbara vän E. Vi hade verkligen jättekul. Jag har inte träffat henne på ett tag nu, och det märks liksom när man inte har varit med hon på ett tag. Allt roligt man har missat, men det tog vi igen i dag, haha. Jag åkte till henne vid halv 2 tiden i dag, och skulle hjälpa hon med hennes projektarbete som hon gör i skolan, och jag har hjälpt henne lite grann, jag har skrivit lite om ätstörningar, och hjälper henne så gott jag kan med ordspråk som hon bla ska ha med i boken, och som jag brukar skriva en del på bloggen. Sedan kollade vi på en film hon hade, och fikade kakor, sedan kom mamma och hämtade mig, åkte hem och åt, sedan kom E till mig, och vi fotograferade lite på oss själva, och olika grimaser. Och, haha, vad kul man kan ha med en kamera. Alla fula miner vi gjorde, och även seriösa bilder. Har lust att lägga upp en bild på bloggen, men måste nog be om hennes tillåtelse först innan jag gör det! Men det skulle vara lite småkul sådär.
Sedan har jag inte gjort så mycket mer, ätit godis och kvällsfika, och kollat på "Flickan som lekte med elden" jag har sett den på bio förut, och någon gång hos en kompis, så jag har väl sett den 2 gånger innan kanske, och jag tycker den är bra. Sedan har jag känt mig trött och illamående, inte kul.
Vad har ni gjort i dag?
KRAM ♥



Här är en bild på mig när jag var liten.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0