Tacogratäng

Tjo! Hur är det med er i dag? Med mig är det kanon. Dock är min bror sjuk, så jag lär väl bli förkyld jag med snart, men hoppas att jag inte blir det.
I dag vaknade jag rätt sent. La mig kanske 3 i går natt, låg och löste korsord, och då kan det gå lite överstyr haha, att jag alltid ska göra något innan jag ska sova, och att det drar ut på tiden, sedan somnade jag direkt, så det var nog bra att jag löste lite korsord, annars hade jag väl legat och tänkt på saker och ting i flera timmar, brukar vara så ibland. Vaknade kanske 12 i dag, åt frukost, och lunch. Sedan nu för kanske 1 halv timme sedan, så åt jag tacogratäng, med creme fraiche, sallad, och tacochips. GOTT! Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Ta det lugnt bara. Nästa helg ska jag ju jobba på äldreboendet, dag, men ändå, det är min lediga tid, och jag kommer bara att vara ledig på onsdag, och då ska jag till min psykolog J. Ska bli skönt att få prata lite med hon. Det var ett tag sedan sist. Så vi har nog mycket att prata om.
Annars i kväll då. Då blir det nog tv. Får bli "Körslaget" i dag. Blir säkert kul att titta på, och godis.
Justja! I går innan jag löste korsorden och det.. Så sjöng jag typ, ja, hur många kan det vara? 15 låtar kanske... Så sedan var min röst lite trött, men jag älskar att sjunga. Och märker det mer och mer för varje gång jag gör det!
KRAM ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0