Spotify

Nu har jag nyss ätit middag. Eller okej, det var typ 1 1/2 timme sedan kanske, men som sagt. Jag tycker att tiden i dag har gått väldigt fort. Det är lite märkligt det där. Och till middag var det korv och stuvade makaroner, och jag åt som en skogshuggare, mycket alltså. Haha, jag tycker verkligen om den maten alltså, och jordgubbssaft till det.
Det blir nog inget av att jag är med någon kompis i dag. Jag känner att jag inte orkar med det. Jag kommer att ligga däckad i soffan hela kvällen, och fika!
Nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan slår jag i gång en film. Det är inget på tv i dag heller, tråkigt. Kan dom inte sända något bra på en tisdag istället för att trycka in allt bra på en söndag? Jaja, haha, vilket problem.
I morgon ska jag till min psykolog klockan 15.00. Känns bra att få komma dit och prata lite.
I dag har jag mest knäppt kort, något som jag verkligen gillar att göra. Jag har läst lite, jag har spelat spel, och jag har lyssnat på musik. Och när jag läste fick jag ett sms från min vän J. Vi har inte pratat på ett tag, så det var skönt att höra i från henne. Hon är ju också på praktik nu så jag fick höra lite av hur det går för henne.
Tänk, om 3 år är jag färdigutbildad undersköterska. Jag ska i ochförsig vidareutbilda mig, men ändå! Jag har jobb om 3 år, mindre än 3 år!
Och i år fyller jag 17. Jag ser fram emot det av någon anledning.



Älskar verkligen spotify!


Kommentarer
camilla

Hej vad härligt att höra att du lyckats bli fri från äs :D vad fick du för behandling? har du mkt tankar kvar? är de något som du inte klarar äta osv pga av äs?

Kramar

2011-03-22 @ 20:07:45
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

Hej! :) Ja det känns underbart att vara fri anorexin, men det var en lång väg att gå igenom, men så värt det!

Jag fick behandling på M.H.E kliniken i Mora. Jag tycker att den behandlingen passade mig prima, och jag mådde så mycket bättre efter mina veckor där, och var nästan helt frisk när jag var "klar" där. Det blev sommar, och därmed skulle personalen ha semester, och jag skulle nu klara mig själv på sommaren, vilket var väldigt jobbigt, jag var inte riktigt stark nog som jag trodde, och gled tillbaka ner i ätstörningen. Sedan i september så blev jag tvångsinlagd på en avdelning i "min" stad, och där var jag i 3 månader. Sedan blev det jul, och sedan dess har jag mått bra, och inte halkat tillbaka. Det var en lång historia kort! :)

Jag har en del tankar kvar, men dom är inte alls lika starka längre, och jag tar mig igenom problemet. :)

Jag har en del saker jag tycker är jobbigt att äta fortfarande, och det är tex pizza, chips, grädde, och gratänger, jag äter de, men de kan vara lite extra jobbigt.

Kramar <3

2011-03-22 @ 22:29:20
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
aww

tack sötnos! måste säga tt du är så söt:)



den filmen är underbar, du måst se den! :D <3



skönt att du är mår bättre än förr sötis! jag kämpar mot min ätstörning just nu .. <3

2011-03-22 @ 23:17:00
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Kajsa-Stina

Tack :) <3

Ja, jag ska nog se den i helgen tror jag, skulle vara lite kul. Den verkar underbar, :)

Ja det är såå skönt att må bättre! Det var en lång väg, men är så tacksam att jag är därifrån nu, <3

Jag kommer att stötta dig till 100% Allt blir lite lättare med stöttning!

Kramar <3



2011-03-22 @ 23:30:48
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0