Solen skiner, förkylningen börjar att avta, och jag mår bra. Kan det bli bättre!

Hejsan alla fina! Hur mår ni i dag? Jag mår lite bättre vilket är sååå himla skönt! Förkylningen börjar att försvinna lite, och det är skönt. I dag är jag ledig från jobbet. Och jag har bara varit hemma och tagit det lugnt, vilket man också kan göra på sin lediga dag! Men, jag kanske ska åka in till stan sedan och kolla på lite kläder osv. Men jag får se, eller att jag är med en kompis, det är trevligt det med. :)

I morgon ska jag åka in till sjukhuset och träffa min sjukgymnast som jag haft ända sedan jag var sjuk. Men som jag träffar regelbundet för att kolla hur jag mår, prata, och lite sådant. Så det ska bli kul. Jag ska även eventuellt träffa min psykolog och prata med henne.
På onsdag är det jobb igen. Vilket ska bli kul. Jag ska även träffa en lärare från skolan. Hon ska komma till äldreboendet, och då ska vi prata om hur det går osv, så det ska bli kul att träffa hon.

Nu ska jag äta, pappa står och kockar i köket haha! Men vi hörs senare!
Vad gör ni i dag?
KRAM ♥



Längtar till sommaren!!!







Kommentarer
aww

tack finis <3<3

2011-03-28 @ 18:21:44
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Jennie

Hej hej!

Hoppas dagen har varit bra?!

Längtar också till våren och sommaren! Tänk att det va ljust så sent idag asså! Härligt härligt! :D

Bor du hemma med dina föräldrar bara eller syskon oxå?



Känner som du kring MHE. Det är verkligen ett BRA ställe och bra och pålitliga människor! Och nej jag tror heller inte att det är delas fel att måbga får återfall efteråt. Det är det ju många som får, som inte gått just där i behandling, liksom..!

Men jag tror jag också fick typ pga samma som du, hade ingen att prata me sen direkt efteråt, så när mkt blev jobbigt o stress o press och självklart allt det dära samtidigt (!) så jaa, blev det som det blev :P

men Annica sa att det är därför det är ganska så viktigt eller iaf bra att man kan ha uppföljningen! men jag ska ju iaf börja gå hos min samtalsperson igen nu från o me nästa vecka. ska bli skönt. måste ha nånstans o "prata ut" om allt möjligt, hon har själv haft äs från hon va 17 till hon va 30, så jag kan prata om sånt me henne också o hon förstår på ett helt annat sätt än en psykolog. skönt! :)



jag bor i sthlm (såklart, haha) ;)

Jag har jobbat och sen har jag tränat, ätit och sen va jag tvungen att åka tillbaka till jobbet för att vi skulle ta foto som ska va på hemsidan. det va lite jobbigt att bara åka fram o tillbaka i princip o va dödstrött haha. nu äter jag mackor o ska snart sova för ajg går ju upp så tidigt o imorgon jobbar jag låååång dag på båda jobben också.



ta hand om dej o sov så gott*

kram

2011-03-28 @ 20:43:11
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Kajsa-Stina

sv aww: Du kommer att fixa det vännen!

Kramar <3<3

2011-03-28 @ 22:47:08
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Jennie: Hejsan! :) Jo tack. Dagen har varit superbra! Hur har den varit för dig? Bra hoppas jag!

Ja men visst är det skönt när solen skiner! Och att våren är påväg, och sedan att sommaren väntar bakom hörnet! Så underbart! :D

Jag bor hemma med mina föräldrar, och 1 storebror.



Ja visst är det! Älskade/ och älskar verkligen M.H.E, personalen, och deras behandling. Det var helt rätt för mig. :)



Ja. Det kan ju lätt bli så när man inte har någon att prata med. Jag hade verkligen ingen jag kände förtroende för just då, och jag var inte stark nog att klara av det själv.

Jag skulle nog också ha behövt uppföljning efter sommaren. Men jag var så "nere" att jag behövde hjälp på en gång liksom, så jag tror inte jag hade klarat av att vänta en hel sommar, så jag kom in nästan på en gång på sjukhuset här hemma.



Ja men det låter jättebra! Min pappa kände en pappa som har en dotter som också har haft anorexi, så jag fick prata med henne en del, vilket hjälpte väldigt mycket. Hon var liksom min förebild till att bli frisk från början, sedan när jag kom till Mora blev allt ännu bättre, att orka kämpa! :)

Det känns också bättre att prata med en person som varit drabbad av samma problem som en själv, den personen förstår ju liksom bättre än en psykolog som inte ens haft det problemet, men ska försöka att hjälpa en ändå. Så det var bra att jag fick prata med Frida heter hon, och sedan nu genom bloggen att jag får prata med dig, och andra tjejer! Det är också kul att hjälpa andra i samma situation!



Haha ja! I Stockholm bor ju dom flesta! Har lust att flytta dit jag med! :)

Okej! Ja, det blir nog skönt att få sova efter en lång dag. Jag ska också snart sova, och i morgon ska jag till min sjukgymnast!



Ta Hand om Dig! Så hörs vi i morgon!

Kramar, Sov Gott!

<3<3

2011-03-28 @ 23:00:09
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0