Sen uppdatering

God kväll alla fina! Hur har er dag varit? Bra hoppas jag! Min har varit bra. Började ju 8 i morse, och jobbade till 16. När jag skulle åka till jobbet i morse kom jag upp rätt fort ändå, även om jag var trött så var det inga problem! Jag är förvånad. Fixade i ordning mig lite snabbt, och satt mig i bilen med pappa och åkte i väg. Det var lite småkyligt i morse, och när jag kom fram och skulle gå in och börja byta om, så kom jag inte in genom dörren. Jag kan inte koden, och dörren var inte öppen som den brukar vara. Jag blev lite panikslagen haha, där stod jag själv, ute i kylan och kom inte in! Men då såg jag ju att man kunde ringa upp till avdelningen genom kodmojängen, och då kom min handledare ner och öppnade åt mig, *PUH* Tur det, sedan kom jag upp på avdelningen och började hjälpa till att servera frukost, osv. Vid 10tiden åt jag själv frukost. Jag hann inte med det innan jag for på morgonen, så jag åt där. Jag åt risgrynsgröt, och 1 ostsmörgås, det var gott. Har inte ätit så mycket risgrynsgröt i år, så det var ju ännu godare då! Sedan vid 12.30 ungefär åt jag lunch, jag hade med mit köttbullar i tomatsås, och spegetthi. Det är godare än vad det låter kan ju ju meddela. Mamma kan det där med matlagning hon!
Sedan rullade dagen på, och klockan blev 4a och jag fick sluta. Pappa hämtade mig, åkte hem och åt, somnade på soffan ett litet tag. Sedan spelade jag spel med familjen, och kollade på skämt på datorn som komiker gör då, jag skrattade högst som vanligt... Men kul var det. Sedan åt jag kvällsfika och godis, och är nu proppmätt. Det var ju earth hour i dag också, släckte ni ner då? Det gjorde vi, och det är mysigt med tända ljus faktiskt, och bara sitta och småprata under en filt!

Nu sitter jag och lyssnar på musik på spotify, och ska snart lägga mig och sova, är ganska trött. I morgon väntar en ny dag på jobbet, sedan är jag ledig måndag, och tisdag.
Vad ska ni göra i morgon?

I dag på praktikeb förresten, var det lite gulligt. Efter att de gamla hade ätit klart, så skulle en farbror åka in på sitt rum och vila på maten, och då stannade han framför mig och började sjunga. Det var ju lite gulligt ju. Sedan hade alla allsång, jag kunde ju dock inte låtarna men.. Kul var det!

God Natt alla underbara, så hörs vi i morgon!
KRAM ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0