Samtal på Sjukhuset

Hejsan alla fina! Hur är det med er i dag? Med mig är det rätt så bra, förkylningen börjar att avta, tror jag, hoppas jag. Jag har inte kunnat uppdatera förrän nu faktiskt, blogg.se har inte fungerat, för dom skulle kolla igenom sidan eller något, jag vet inte, men det har inte gått att logga in förrän nu.
Klockan 15.00 har jag samtal på Sjukhuset med min Psykolog. Kommer nog att prata om allt möjligt, maten, tankar, skolan, allt. Sedan kanske jag ska äta ute, hoppas på det, var ett tag sedan sist, börjar bli sugen på- äta-ute-mat, haha.
Solen skiner ute i dag, jag sitter dock inne, men känner riktigt hur strålarna letar sig in genom fönstrets persienner! Kommer var jätteskönt att få komma ut i dag, även fast det bara är för några minuter, när jag ska till Sjukhuset, så kommer jag att få känna en doft av frisk luft! Har inte varit ute sen i Lördags! Herre gudars vad länge sedan, så en snabb doft av frisk luft, och jag piggnar på mig, är jag säker på.
Vad ska ni göra i dag?
KRAM ♥



Våren kommer sakta men säkert.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0