Onsdag 30 mars 2011 + Dagboksinlägg

Hej på er! Hur mår ni i dag? Jag mår inte bra alls. Är jätteförkyld, och på riktigt dåligt humör också.
Jag har inte gjort någonting speciellt i dag. Vaknade tidigare i dag i allafall, och har ätit, lyssnat på musik, och läser igenom gamla dagboksinlägg från min inläggningtid. Blir ledsen när jag läser det. Alla tankar man hade, orimliga tankar, och känslan av att inte vara behövd. Det är hemskt.
I dag är det 30 mars, vilket betyder då att snart denna månad är över. På fredag är det 1 april, och då fyller min bror 19. Herre gudars! Och jag fyller snart år jag med, eller om 2 månader, då är jag 17. Jag tycker det är stort jag. Haha! :)

Dagen kommer nog att spenderas i soffan med musik, och godis. Jag känner att jag vill ha godiiis. Det är smarrigt. Och så kommer jag att kolla på "Solsidan" och få skratta lite grann. Det är inte kul att vara sjuk. Jag skulle ju egentligen ha varit på praktik i dag, och en lärare från skolan skulle ha kommit dit och kollat hur det går, men det blev ju inställt. Jag skulle egentligen till min psykolog i dag, men hon var sjuk, och jag är också sjuk, så det vart ju inget av med det heller.

Nu ska jag strax äta, och sedan lägga mig och vila.

Här kommer ett dagboksinlägg från inläggningen 09.



Torsdag 19/11 - 09


Frukost: 2 dl fil 3%, 2 mackor med smör och pålägg, 3/4 müsli.


Vila på sängen under täcke, 30 min


Mellanmål: 1 näringsdryck med skogsbärssmak, 1 äpple.

Vila

Lunch: Pastagratäng med köttfärs, kall råkostsallad, 1 glas mjölk 2 dl 3%.


Vila på sängen under täcke 30 min


Mellanmål: 1 näringsdryck med skogsbärssmak, 1 macka med smör och pålägg, 1 glas mjölk 2 dl 3%.

Vila

Middag: 2 st fiskpanetter, 3 potatisar, mycket smörsås, kall råkostsallad, 1 glas mjölk 2 dl 3%.


Vila på sängen under täcke 30 min



Kvällsfika: 2 dl fil 3%, 1 macka med smör och pålägg, 3/4 müsli.

Vila


Känner mig jävla TJOCK! Inte kul alls. Hade vägning i dag. Vet inte hur det gick, men dom sa att jag har gått ner i vikt. Inte för att jag kan förstå det. Eftersom att jag inte kan förstå det, så tror jag inte på vad dom säger. Aja, så är det ibland. Alltså jag klarar inte av all den ångest jag har! Jag har fett precis över hela kroppen. Jag vill bara gråta. Jag orkar inte med det här. Jag vill vara normal. Varför, varför skulle just jag drabbas av anorexi?
Ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest.




Dagboksinlägg från min tvångsinläggning 2009.





Kommentarer
camilla

ÅÅ älskar också utemat egentligen men har svårt för det, men imorn blir det utelunch och nästa onsdag blir det kina mat:O inte ätit de på över ett år :O



Jag har aldrig haft bihåleinflamation, vet knappt vad de innebär:P

Har du gjort ngt kul idag? :)

Min dag har vart alldeles underbar :D



Blev verkligen berörd av ditt dagboksinlägg<3

Puss<3

2011-03-30 @ 18:50:44
URL: http://resanupp.devote.se
sara

tack för omtanken<3

2011-03-30 @ 20:42:17
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja, det kan vara svårt att äta ute. Det var det för mig också till en början. Men det blir lättare med tiden! :)

ÅH! Kinamat är så himla gott! Gudars! Älskar det verkligen. Det var ett tag sedan jag åt det jag med faktiskt! Ska nog ta och äta det någon dag, vart sugen! Du kommer att fixa det! :) Det kan kännas lite jobbigt i början, men det blir lättare efter ett tag. :) <3



Bihåleinflammation är inte kul att få. Det är iofs ingen förkylning, men bihåleinflammation liksom sätter sig i bihålorna, och det är verkligen inte skönt. Det gör liksom ont i hela ansiktet på något vis, och under ögonen, och man känner sig hängig. Usch :(



Jag har bara varit hemma i dag, jag har inte orkat göra något annat, men jag har haft rätt kul ändå med mina serier som jag kollar på, och datorn såklart!

Vad bra och kul att din dag varit bra. :) Blir så glad! :D <3



Det är jobbigt att läsa igenom hur man har kännt under en lång tid. Men är så glad och tacksam att jag mår så mycket bättre nu! :) <3



Kramar <3<3

2011-03-30 @ 22:16:42
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Sara: <3<3

2011-03-30 @ 22:18:55
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0