Oj är klockan så mycket!?

Oj vilken rubrik! Haha, men jag reagerade verkligen på att klockan är mycket!
Hejsan! Hur är det med er? Med mig är det bra, lite trött, och förkyld, men annars så!
I dag vaknade jag rätt sent, men är ändå trött, ja, som det brukar vara! Jag har inte gjort något speciellt i dag. Jag har fixat lite med bilder, ätit, och pratat i telefon med min vän E. Vi pratade bla om hur kul vi hade det i söndags med alla bilder vi tog, osv.
Jag ska kanske träffa henne en kort stund efter maten om jag orkar, känner att jag inte orkar det, men ska försöka i allafall. Vad ska ni göra i dag?
I och med min förkylning så har jag ont i hela kroppen, vilket resulterar i att jag är ganska lättirriterande i vissa sammanhang, och kan inte göra typ någonting. Spela spel liksom.. Men det är rätt kul det med, även fast jag är rätt less på det också. Efter allt på sjukhuset. Jag förknippar typ allt med sjukhuset. Vissa maträtter, händelser, känslor, människor, låtar, ja, allt nästan. Men det funkar bra ändå, som tur är. :)
Nu ska jag äta, och se om jag orkar vara med E. Skulle vara kul, hoppas mitt humör, och hela min kropp orkar bara, haha.
KRAM ♥






En låt jag förknippar väldigt mycket med min sjukdomstid är, "Bethany Dillon beautiful"


Kommentarer
aww

va söt du är!



oh, den låten förknippar jag med verkligen. lyssnade på den varjre dag när jag sprang..

2011-03-22 @ 17:54:54
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Kajsa-Stina

Hihi tack så mycket! :)

Ja, låten påminner en verkligen om hur allt var, en hemsk tid i ens liv som man egentligen bara vill glömma.

Kram

2011-03-22 @ 22:33:24
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0