Läggdags nästa, låter inte direkt som min melodi

Hejsan! Nu ska jag strax gå och lägga mig och sova. Jo, det är faktiskt sant. Jag börjar 8.00 i morgon.. Men det ska bli kul att komma tillbaka till jobbet och träffa alla. Och jag känner mig motiverad, och vill verkligen göra ett bra jobb. Så det känns bara positivt att åka dit! :)
Slutar vid 4a tiden. Och jag lär var lite trött när jag kommer hem. Så det kommer nog bara bli till att jag sitter hemma i morgon, på söndag är det samma tider som på lördagen, och sedan på måndag, och tisdag är jag ledig. Så det är inte så många dagar jag jobbar, innan jag får vara ledig och vila upp ännu lite mer!

Dagen har varit slapp. Jag har mest lyssnat på musik, kollat på tv, skrattat, och ätit gott! Jag var ju och knäppte kort till mitt id-kort, och det blev bra! Nu är det bara att vänta på att det blir klart. Ska hämta ut det till veckan.

Till middag åt jag hamburgare, och strips. Vart proppmätt kan jag ju meddela, haha, men gott var det! Och sedan åt jag godis, och kvällsfika. Mumsigt värre. Så nu är jag mätt och belåten, och håller på att försöka få till en video ang hur jag blev sjuk osv. Det är inte det lättaste att göra en video om hur det började, hur det var när jag var sjuk, och hur jag blev frisk. Det är många moment att gå igenom, men jag jobbar på det. :)

Såg även Let´s Dance finalen, och Jessica vann. Hon var en värdig vinnare. Och om jag ska vara ärlig så var det Jessica och Frank redan från början som jag hejade på, så det spelade ingen roll för mig vem som vann, så jag hade blivit lika glad om det hade varit Frank som vann. Men som sagt, Jesscia är en värdig vinnare.

Jag blir faktiskt riktigt sugen på att börja dansa! Det ser så kuuul ut. Dock är det ett problem. Jag vet att jag inte alls kan dansa, och man är ju på en danskurs för att lära sig, men ändå. Jag vet inte om jag har tålamodet, om jag ger mig in i någonting vill jag ha resultat fort! Så vi får se vad som händer, jag tror dock inte om jag ska vara ärlig att jag kommer att gå med i en danskurs, tyvärr.

Nu ska jag sova. Eller försöka. Kommer nog att ligga och läsa till typ halv 3 ändå, men ska försöka att inte göra det.

GodNatt alla fina, så hörs vi i morgon!
KRAM ♥





Ja, jag gillar musik, hehehehe


Kommentarer
Jennie

Hej och god morgon!

Skiner solen hos dej me?

Här har jag fått lite sovmorgon för omväxlingsskull då jag annars går upp 04.40 varje vardagsmorgon! Idag börjar jag inte jobba förrän kl 11.00, så därför kunde jag sova några timmar extra! Välbehövt ibland! Ska jobba till 18 idag och imorgon jobbar jag 09.45 - 16.

Men är hellre o jobbar än är hemma! Trivs du på ditt jobb? Ha du jobbat där länge? Är det heltid?

Tycker det verkar lite charmigt jobb iaf. ;) Pratar ju en hel del med en del gamla människor som handlar när jag sitter i kassan, hehe.



Kollade inte på Let´s dance. Kollar inte så mkt på TV längre överhuvudtaget haha. Men vi säger att Jessica är bra vinnare. Kände iaf mer till henne än Frank. Eller jag kommer ihåg när hon va me i Fame Factory! Ha en jättebra dag på jobbet! KRAM

2011-03-26 @ 07:29:14
URL: http://www.misshart.blogspot.com
camilla

ÅÅ jag vill också börja med dans, låter hur kul som helst tycker jag :D



Hur har jobbet gått idag? haft det bra?

Händer något roligt ikväll?



jag och min kompis kikade lite i affärer, lunchade och bara hade mysiga pratstunder haha :D



Massor med kramar <3<3

2011-03-26 @ 18:02:52
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Jennie: Hej! God kväll! :)

Gud vad skönt med sovmorgon! Oj! Brukar du börja så tidigt? Jag tror inte jag skulle orka pallra mig i väg till jobbet om jag började så tidigt haha. Jag är ganska seg på morgonen, men du är duktig du som klarar av det! :)



Jag trivs på min praktikplats. Absolut! Nej jag jobbar inte heltid. Jag går på min handledares schema just nu, så jag får jobba en del dagar, och kvällar. Jag ska vara där i 5 veckor, så det är nästan som att gå till ett riktigt jobb på heltid.

Haha ja men visst är det de! Dom är jätteroliga att prata med, höra deras berättelser om allt dom upplevt, och som du säger, att du träffar dom på ditt jobb också! Trivs du med ditt jobb? Hur länge har du jobbat där? :)



Nej jag kollar mest på let´s dance och typ sveriges värsta bilförare haha. Det är typ de enda jag följer på tvn. Ja, hon var verkligen en värdig vinnare. Frank kände inte jag heller till så mycket, men jag tyckte han var duktig han med, men Jessica förtjänade verkligen att vinna!



Ha en bra dag/kväll du också! Så hörs vi något i morgon!

Kramar God natt <3<3

2011-03-26 @ 22:38:18
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: ja visst gör det! Jag skulle verkligen vilja prova att dansa, men jag får se om jag kommer göra det, men det skulle verkligen vara kul! :)



Jo tack! Jag har haft det jättebra på jobbet. Dagen har varit rolig, och det var en gammal farbror som sjöng en sång för mig, det var ju lite smågulligt tycker jag! :)



Jag har inte gjort något speciellt i kväll. Jag var rätt trött efter dagen, så jag somnade faktiskt på soffan efter middagen haha, sedan spelade jag lite spel med familjen, och kollade på roliga skämt på datorn, tv, och godis! Det var min kväll, men det är rätt mysigt det med. Har du gjort något kul i kväll? :)



Vad kul! Det är alltid kul att luncha med kompisar, och prata, det är jättetrevligt. :)



God natt! Kramar <3<3

2011-03-26 @ 22:43:39
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0