Jag i 8an + hur jag kände..

I was so unique
Now I feel skin deep
I count on the make-up to cover it all
Crying myself to sleep cause I cannot keep their attention
I thought I could be strong
But it's killing me

Does someone hear my cry?
I'm dying for new life

I want to be beautiful
Make you stand in awe
Look inside my heart,
and be amazed
I want to hear you say
Who I am is quite enough
Just want to be worthy of love
And beautiful

Sometimes I wish I was someone other than me
Fighting to make the mirror happy
Trying to find whatever is missing
Won't you help me back to glory


You make me beautiful
You make me stand in awe
You step inside my heart, and I am amazed
I love to hear You say
Who I am is quite enough
You make me worthy of love and beautiful



Här är en bild på mig när jag kom tillbaka till skolan efter att jag blivit sjuk. Jag hade varit på BUP i några månader, och skulle nu försöka att gå i skolan på halvtid vilket gick bra någon månad, men jag föll tillbaka ner igen till helvetet. Jag kanske såg glad ut. Jag kanske var glad just då den här bilden togs, men egentligen inuti hade jag en kamp. En kamp mot mig själv. Att orka leva.




( Jag har dock ingen bild på mig som sjukast. Vilket kanske är bra )




Kommentarer
Jennie

sv:

ja det hoppas VERKLIGEN jag också, hihi ;)

vill liksom inte va varken 30, 40, 50 eller 60 år och fortf ha såna tankar liksom! vill ha annat fint att fokusera på i livet :) Men tror du att det kan avgöra hur länge man varit sjuk/eller haft problem? Eller tror du inte att det spelar nån roll?

Du sa att du brukar få kort ibland från MHE..fick du också Julkortet nu i julas? :)



kram!

2011-03-25 @ 07:18:12
URL: http://www.misshart.blogspot.com
camilla

Åå hade ni de trevligt?? :) blev de ngn god fika?:)

Kalaset var jätteskoj och jag åt pommes samt gräddtårta för första gången på över ett år :) lite jobbigt bara eftersom jag hade överätit innan men men de gick ju bra ändå :)

Det äår ju just tankarna när man överättit som e jobbiga, vet inte om man överäter igentligen för "normala" människor äter ju inte samma frukost varje dag, är de hungriga tar de två extra mackor och inte kallar de det för överätning?:P men de e liksom om man äter mer än "planerat" som e jobbigt men de e ju den känslan som jag vill ifrån så de kanske var bra ändå haha :)



Vad ska du hitta på för kul i helgen?:)

kramar i massor och tack för att du tror på mig :D <3<3

2011-03-25 @ 07:19:01
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Jennie: Ja men precis! :) Livet har så mycket annat att ge, än ångest, och fokus kring något så fantastiskt som mat! Jag älskar verkligen mat nu, haha! :)

Nej jag tror inte att det spelar någon större roll om man varit sjuk i 3 år, eller 10. Jag tror inte det. :)



Japp! Jag fick julkortet nu i julas också! Fint kort! Fick du det? :)

Kramar <3

2011-03-25 @ 13:50:14
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Jaa! Vi hade det jättemysigt. Vi fixade lite kort till hennes projektarbete, och fikade kanelbullar och mjölk! :) Gott!



Vad bra att det var kul på kalaset! och bra att du vågade testa att äta pommes frites, och gräddtårta! :)

Förstår att det känns jobbigt när man har ätit för "mycket" enligt sig själv, men bra att du gick emot tankarna och vågade testa! :) <3



Ja men visst är det så. Tankarna blir jättejobbiga när man ätit för mycket enligt sig själv. Men för en "normal" människa är det inte alls att överäta. Då som du säger, kan man ta ex två extra mackor, eller en extra ostskiva på mackan bara för att det är gott, och dom tycker inte att det är något konstigt. Det är bara anorexin som spökar, och det är jobbiga tankar, men de går att klara av dom! Att våga göra små framsteg för varje dag, lönar sig längre fram! :) Det blir lite lättare för varje gång man utmanar sig själv! :)



I helgen ska jag jobba på äldreboendet från 8 - 16. Både lördag och söndag, och när jag kommer hem så ska jag nog bara ta det lugnt, kanske vara med en kompis. På söndag kanske jag ska på bio med min kompis som jag hjälper med projektarbetet. Vi ska se "Hur många lingon finns det i världen" har hört av några att den ska vara bra. :)

Vad ska du göra i helgen? :D



Självklart tror jag på dig vännen! Du kommer att klara det! Jag kommer att stötta dig!! :)

Kramar <3 <3



2011-03-25 @ 14:02:18
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0