Clocks

Lights go out and I can't be saved
Tides that I tried to swim against
You've put me down upon my knees
Oh I beg, I beg and please,

Come out of things unsaid
Shoot, an apple off my head.
And the
Trouble that cant be named
The tiger's waiting to be tamed

You are
You are

Confusion never stops
Closing walls and ticking clocks
Gonna come back and take you home
I could not stop but you now know,

Come out upon my seas,
Curse missed opportunities
Am I a part of the cure
Or am I part of the disease,

You are, you are
You are, you are
You are, you are

Nothing else compares.
Oh, no nothing else compares
Oh, no nothing else compares

You are
You are

Home, home where I wanted to go
Home, home where I wanted to go
Home, home where I wanted to go
Home, home where I wanted to go







Kommentarer
camilla

Jaaa gör det :D hoppas du gillar den lika mkt som mig hihi :D den va så mkt godare än va jag trodde :)



Åå mums, då blir de kanske någon god uterestaurang då :D blir de tårta också måntro? :)

har du många syskon?



Ååhja cityakuten e bäst :D åå men då måste du se kniven mot strupen :D de går på trean :)



Igår var jag me en kompis och sen på kvällen var jag nere o kikade på en talanggrej dom hade här där folk sjöng låter :D bert karlsson va domare^^



Idag ska ja till gbg o se på bio med en kompis :D

Pussar & kramar

2011-04-01 @ 07:26:00
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Camilla: Jaa! Hihi. Jag älskar choklad, så det kommer nog att bli en höjdare! Choklad och jag är liksom gjorda för varandra, haha nej men jag älskar verkligen Choklad! :)



Jajamen! Tårta blir det! Prinsesstårta! MUMS! :)

Jag har 1 bror, har du några syskon, hur många? :)



Ja! Ska kolla det så fort som möjligt, blev inspirerad att kolla på en gång! :D



Gud vad mysigt, och roligt! :)

Den där talang-grejen, jag tror att det går på tv i dag eller något. Jag känner igen att Bert Karlsson sitter i juryn, haha! :) Kanske ser dig i publiken då! Fast iofs, det är ju många deltävlingar. :)



Vad kul! Vad ska ni se för film? Jag är också sugen att gå på bio, får ta och göra det när förkylningen försvunnit! :)



Hoppas du får en underbar dag!!



Pussar och Kramar <3<3

2011-04-01 @ 14:53:12
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
camilla

Nej du det är inte mkt som slår choklad haha :D är också chokladälskare :Dvad är dina favoriter?



Åå prinsesstårta älskar jag :) jag är en riktig gottegris haha^^

Jag har en lillasyster :)



Vi såg I am number four :) riktigt bra faktiskt. Mysigt o träffa vänner också :D den får du ta och se hihi! usch vad seg din förkylning är :/



Hur har du haft det idag fina? :)

kramisar<3

2011-04-01 @ 18:05:44
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Camilla: Haha jaa! Choklad är bland det godaste som finns! Jag älskar den här, twistpåsen med olika sorters choklad i, paradisasken är ju god den med, kexchoklad, vanlig chokladkaka, alla sorters nästan! Vilken gillar du bäst? :)



Prinsesstårta är riktigt smarrigt!!

Okej! :) Jag har alltid velat ha en lillasyster, eller en lillebror. :)



Ja! Jag har hört att den ska vara bra! Vad bra att du hade det mysigt med kompisen! Det är alltid kul och bra att träffa vänner, :)

Ja min förkylning är riktigt seg alltså, och det är inte kul alls, hoppas att det är bättre i morgon, verkligen, och jag ska banne mig se filmen, är sugen att se den! :D



Jo tack jag har haft en jättebra dag med mycket gott, och mycket skratt! Hur har du haft det? :)



Kramar <3<3

2011-04-01 @ 23:04:30
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0