Hallå!

Hejsan mina fina vänner! Nu har jag ju som sagt tillgång till dator, känns underbart. Känns konstigt att inte ha haft det haha, man märker verkligen hur beroende man är av datorn när man inte använder den, tur man har mobilen iallafall!

Vad har ni gjort i dag? Jag har inte gjort mycket. Jag är ju ( hemma ) med pappa. Mamma, min bror och min moster är ju nere i Danmark och tittar på lite saker, var ju meningen att jag skulle följa med, men jag hade sovit dåligt på natten, så orkade inte :( Menmen, får bli en annan gång, dom var även till Tyskland en sväng? Och det är ju en bit om man säger så, aja, dom kommer väl hem om typ en halv timme eller så.
Jag pappa, och en kompis till min moster, kom hit och gjorde oss sällskap, vi fikade, sedan for vi ut till ett ställe, två mil härifrån ungefär och då visade han där, var typ en park med massa olika grejer man kunde kolla på, vi kollade på utsikten, och ja, det var riktigt högt! Tur de var räcken runtom. annars hade jag nog inte suttit här nu.. Skulle ha haft kameran med mig, det är ju kul att vara efterklok, not.. Men sedan for vi ner till någon damm där det också var typ nåt speciellt, det var fint iallafall!
Åkte sedan hem till lilla Perstorp, beställde pizza och for hem, sedan har jag och pappa spelat spel. och jag har gosat med katten, och ätit godis, så inte så mycket har jag gjort i dag. Vad har ni gjort i dag? :)

KRAM ♥


 

Laban


Kommentarer
Diana

låter mysigt! :) men tråkigt att du inte kunde följa med :/



sv: ah, skönt att ta en paus och sova lite ;)



skönt att det läste sig tillslut!! :) men konstigt att det bara krånglade för dig och ingen annan som har blogg.se :o



ja, det har vi. det är min kusins pappa (som är arkitekt) som har gjort ritningen på den :)



ja, än så länge är det super! :D trivs jättebra här med uppgifterna jag får :) känner mig liksom 'behövd'



Puss o kram! <3

2011-06-27 @ 21:10:40
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Ja visst gjorde de, men det var skönt att få vara hemma och vila upp sig lite också ;) men självklart tråkigt också, får göra om det en annan gång!



Ja det var riktigt konstigt? Jäkligt märkligt, men skönt det ordnat sig nu igen ifl :)



Aha okej, gud vad skoj!



Vad har du gjort den senaste tiden? Jag kom hem nu i förrgår så har väl landat eller vad man säger nu haha, vi åkte hela vägen på en gång, rätt slut dagen efter om man säger så ^^



Puss och Kram! <3<3

2011-07-02 @ 22:57:58
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0