Var och köpte ett par nya skor

Godkväll! Allt bra? Hoppas det! :) Jag mår kanon. Var ner till stan och köpte ett par nya skor efter lunchen, vart supernöjd, dom var riktigt sköna också haha, sedan gjorde jag inte så mycket, åkte hem och bara tog det lugnt. Hoppas på en lite mer roligare dag i morgon.
Justja! Mejlade ju blogg.se ang att det inte gick att ladda upp nya bilder, fick nåt svar och testade det dom tipsade om, och då gick det ju galant, så det var jättebra!

Var inne på facebook igår kväll som alltid haha, och bestämde att jag skulle vara med en gammal barndomsvän som jag inte träffat på ett tag, ska bli jättekul att ses igen, så det blir nån dag den här veckan, har även lite andra grejer jag ska göra den här veckan, så jag är fullbokad!
Har ni nåt skoj ni ska göra i veckan? :)

KRAM♥





Haha en bild på mig när jag var liten, åren går haha ^^


Kommentarer
Diana

men vilken söt bild!! ^^ hihi

skönt att du fick svar så det funkar med bilderna nu :D



sv: ja, de borde ha lite aktiviteter och sånt! :)



nej, alltså jag menade biljetter till victorias födelsedag XD haha!



ja, bara att det känns extra dumt för de på restaurangen fattade ju ingenting så jag kände mig som världens tjurigaste och otacksammaste tonåring just då :P men om en vecka har de glömt mig ;) hoppas jag! :o



hoppas du haft en bra dag! :)



kramisar!! <3

2011-07-12 @ 01:06:06
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Hihi tack så mycket! :)

Ja verkligen! Har haft problem med det här länge nu, såd et var tusan på tiden att få reda på vad det var!



Ja absolut, så man får lite variation och att inte alla dagar är sig lika, blir lätt väldigt långtråkigt!



Haha jaha! Haha då förstår jag! xD

Ska ni har sittplats eller hur blev det? :)



Jo jag förstår dig! Men dom glömmer det där, dom har säkert redan glömt det, det har säkert hänt tusen gånger :)



Jag har haft en bra dag, förutom att det åskat hela dagen, usch!

Vad har ni gjort för skoj i dag? :)



Kramar!! <3<3

2011-07-12 @ 23:17:40
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0