Regnet slår mot rutorna nu, men natten är ljus i ett land utan ljud

Godkväll mina finisar! Hur mår ni? Jag mår kanon! Kom hem för nån timme sedan, var hos min bästa vän Erika i dag som jag inte träffat på ett tag, så det var underbart kul att ses igen! Hon har betytt mycket för mig, hon fanns också alltid där när jag var sjuk, och har alltid ställt upp för mig om jag behövt, likaså jag för henne! Så jag litar på henne till 100% vilket jag tycker är viktigt!

Åkte till henne efter lunch nångång, fixade mig lite snabbt innan jag for iväg i regnvädret, och ja, det regnar fortfarande, aja tråkigt väder, punkt.
När jag kom dit så lekte vi med hennes kattunge lite grann, kollade lite på film, pratade, fikade, skrattade, kollade på datorn, typ så, och det var kul, åkte sedan hem till middagen, och har inte gjort nåt speciellt sedan dess, ätit godis haha, och kollat på tv, var inget kul direkt på tv. Men ändå. ^^
Vad har ni gjort i dag? :)

Ja, det var väl min dag, ska nog lägga mig tidigare i kväll än i natt, säger ju det ibland. Men menar det nu!
Satt och kollade på svtplay i gårkväll på Ana Gina Show avsnitt, haha, jag dog lite grann.

KRAM♥







Tänkte även lägga upp en bild på mig och Erika, men ångrade mig, vi var inte direkt seriös på bilderna, så en annan gång!


Kommentarer
c.

sv: tack sötis! haha asså mitt hår är lite kosntigt, ibland är det ganska platt fastän jag inte plattat och ibland är det ganska lockigt ;)

2011-07-18 @ 22:14:29
URL: http://carolinesjondin.devote.se
Jessica - En flicka som är stark

så himla skönt och läsa att du mår så bra idag!! Du verkar väldigt stark!

2011-07-18 @ 22:16:56
URL: http://jessi91.spotlife.se
Kajsa-Stina

sv C: Vsg! :)

Aha okej, haha! Jag har självlockigt hår, och jag hatar det! Och jag plattar det varje dag, men man blir less efter ett tag haha, men ibland kan jag tycka att det lockiga är fint på mig också, så det är lite olika :)



Vad har du gjort i dag? :)

2011-07-18 @ 22:17:28
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Jessica - En flicka som är stark: Ja det känns så skönt att må bra igen efter så många år att må dåligt och inte tycka om sig själv. Det har varit tuffa år, men är glad att jag mår så bra i dag!



Tack så mycket! Vad glad jag blir! :)

2011-07-18 @ 22:20:29
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
c.

sv: det är säkert jättefint på dig! :d

har varit hos jocke, sj?

2011-07-18 @ 22:25:54
URL: http://carolinesjondin.devote.se
Kajsa-Stina

sv C: Jo, ibland och ibland inte haha, man har ju sina dagar då man tycker det är fint :)



Okej, skoj! Jag har varit hos min bästa vän Erika, :)

2011-07-18 @ 22:31:39
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Diana

ja, det skulle vara jättekul att höra! :D beundrar verkligen alla som kan sjunga, skulle så gärna vilja ha en fin sångröst! :P kanske kan man träna upp det? men jag skulle skämmas att ens försöka sjunga framför nån som verkligen kan sånt där XD



ja, troligtvis får han komma hem imorgon, hoppas jag! :)



aha, nej det är verkligen inte lätt. man måste ju verkligen våga äta bra portioner och det känns så läskigt! men det är ju när man äter för lite som suget kommer... ett riktigt dilemma det där!

ja, jag går på samtal men nu har de semesterstängt. jag och mamma brukar träffa en psykolog+sköterska typ var 3e vecka, sen brukar jag träffa en sjukgymnast ungefär 1 gång/veckan. säger inte mer än nödvändigt till mina behandlare, berättar desto mer för sjukgymnasten, tycker mer om henne.



puss finis! <3

2011-07-18 @ 22:34:10
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Ja verkligen! Att träna sin sångröst kan man verkligen göra! Har hört av "proffs" att alla kan sjunga, gäller bara det att träna sin röst på ett bra sätt för att kunna använda den eller nåt, så det är ju kul att veta! :)

Jo, det är ju läskigt när man gör det inför nån som verkligen kan det där! Shit!



Ja, hoppas verkligen på det! :)



Ja det är ju det! Att hitta balansen är inte lätt. Okej, det är bra att ha regelbundna samtal, jag har ju haft det nu också, även fast jag inte egentligen behövt, men nu till hösten ska jag inte träffa dom mer, behöver det inte, vilket känns skönt också, att veta att jag inte behöver prata med dom, för jag mår så pass bra så jag inte behöver det!

Jag känner samma som du, min sjukgymnast jag hade kände jag också att jag kunde berätta mer för, än för vissa psykologer, hade mer förtroende för henne, och hon visste ju mer vad jag pratade om, om kroppen osv, så det kändes skönt!



Men hur ser dina mål ut nu? Med mat och sånt? Jag har samma schema som när jag var sjuk, fast utan näringsdryckerna!



Pussar och Kramar!! <3<3

2011-07-19 @ 21:23:27
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0