Hemma igen!

Godkväll mina fina vänner! Hur mår ni? Jag mår bra! Nu är jag hemma igen då, och då ska bloggandet bli bättre! Jag trodde att nu när jag är hemifrån ska jag hinna blogga lite då och då, men icke, inte blev det så mycket bloggning inte, trist, men är ju hemma igen nu, och det ska bli bättre med det! :)

I dag har jag inte gjort så speciellt mycket, var med mamma och handlade och kollade i lite affärer, köpte en film, och sedan när jag kom hem var jag med en kompis jag inte träffat på ett tag, hon visade även sin nya kattunge hon fått! Som bor hos hennes farmor och farfar för tillfället, vilket är tur på ett sätt, då hade jag nära att komma och hälsa på i dag, hennes farmor och farfar bor bara här i gatan där jag bor, så det var ju bra.
Sedan mer då, ätit hamburgare till middag, och det var ju smaskens, och sedan godis och lite sånt, kollade även på en Beck som vanligt typ haha, Gamen blev det i dag då. Det känns konstigt att vara hemma igen efter så lång tid borta! Men skönt också självklart, även fast man saknar sina släktingar därnere, så är det skönt att vara hemma igen också! Och såklart, bloggandet ska bli bättre nu!
Vad har ni gjort i dag? :)

KRAM ♥






Kommentarer
hanna ♥

håller med, ja meja mig :)

2011-07-02 @ 23:57:23
URL: http://heaa.blogg.se/
c.

sv: jaha okej :)

jag har inte gjort nått speciellt idag, varit så dåligt väder, regnat o åskat, haha ;)

2011-07-03 @ 00:06:48
URL: http://carolinesjondin.devote.se
Kajsa-Stina

sv Hanna♥: Japps, mejlar dig i morgon om det! :)

2011-07-03 @ 00:13:22
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv C: Haha aa, så nu är jag hemma igen, och bloggningen ska bli bättre! :)



Okej, ja det har det verkligen varit usch! Jäkla snuskväder haha, kan ju inte vara ute :( Men jag var med en kompis ifl, så nåt kul har man gjort i dag ändå :)

2011-07-03 @ 00:15:11
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0