Hallå!

Hej på er! Hur mår ni idag? Kväll är det ju iofs, men ändå! Jag mår bra, är lite trött bara, men annars så!

Jag skulle ju åka ner till Skåne på tisdag, det blir lite ändring i planeringen, för att vi får främmande i morgon, och meningen var att mamma skulle skjutsa ner mig halva vägen, och att min moster kommer och möter vid halva vägen så åker vi ner till henne, men nu är det ju så att vi får främmande, så den planeringen gör vi på lördag istället! Men det går bra det med! Hinner man packa i lugn och ro också!

Ja, imorgon får vi som sagt främmande, så då blir det till att umgås med dom, annars har jag väl inget planerat egentligen, så man får se vad som händer.
Vad ska ni själv göra?

Ska lägga mig typ nu, eller nej, men snart. Måste försöka vända tillbaka dygnet lite grann, man är ju rätt död på morgonen liksom :(
inte ok, så det får jag börja med lite smått!!

Hoppas ni alla haft en fin dag!!

KRAM ♥







HAHA! Det verkar rätt kul att testa helium, men vet i tusan om jag skulle våga, eller våga gör jag ju men ändå, äh strunt samma!


Kommentarer
annelitaaaaa

- Najs :D

Ja, jag ska vara i sicilien :D

du då?

Kramar ^^

2011-07-31 @ 23:11:05
URL: http://annelimendez.blogg.se/
kajsa-stina

sv annelitaaaaa : Åh vad kul! :)



vi får främmande imorgon, så det blir till att vara sällskap, och sedan på lördag åker jag ner till Skåne. Annars i veckan blir det till att vara med kompisar, hur länge stannar du i Sicilien? :)



Kramar!!

2011-07-31 @ 23:35:30
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Diana

trevligt med främmande :)



juste, vända tillbaka dygnet kanske inte är nån dum idé... (a)



sv: har inte gjort nåt idag än, eller ah ätit frukost. men ska nog sätta på mig bikinin är lägga mig på studsmattan ;)

vad ska du göra idag?



kramar!! <3

2011-08-01 @ 13:03:16
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
kajsa-stina

av Diana : Hihi ja! älskar när vi får främmande, tycker det är mysigt! :)



nej det är ju inte det! men det kommer bli svårt att göra det.. inte så långt kvar av sommarlovet nu tyvärr :( men vi får ta till vara på våra 3 veckor som är kvar! :)



vad mysigt! :)

jag har varit med våra gäster hela dagen, därför sen bloggning tyvärr, men har nu kommit på den brilijanta idén att ta med mig mobilen så att jag kan mobilblogga under dagarna då jag inte har tillgång till dator! :)



hur mår du idag vännen? :)



pussar och kramar!! <3<3

2011-08-02 @ 00:30:52
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0