Haha aaw, lilla Daniel Paris



Kommentarer
bortavidmolnen

jag vet - men det blir bara så fel :(



jag kan bara inte stå emot ångesten - det går inte.



Har du ångest nu för tiden? <3 kram

2011-07-10 @ 23:13:49
URL: http://bortavidmolnen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv bortavidmolnen: Jag förstår dig vännen, det är lättare sagt än gjort det jag säger man borde göra, det är skitsvårt, men blir lättare med tiden, det är det att man måste våga ta det första steget för att sedan märka med tiden att det blir bättre, <3



Jag har ingen ångest nu för tiden, kan hända att jag får det någon enstaka gång, men jag har på något sätt hittat ett sätt som jag kan hantera det på, men jag har fått gått min egna väg och hittat knep som hjälper mig vid såna tillfällen, och jag vet du kommer klara det! Du måste bara ge det tid,

kramar <3<3

2011-07-10 @ 23:18:11
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Diana

jo, jag kan oxå hålla mig. har mina perioder liksom :P ibland vill jag bara handla heeela tiden, sen plötsligt orkar jag knappt ens titta vad som finns ^^ då är jag ekonomisk ;)



haha, okej ^^ men då fet jag iaf när man borde vara där ;D



det är typ semester bara, men vi hittar väl på lite också. på torsdag fyller ju kronprinsessan så då ska vi åka dit :D ser fram emot det mest! ;D hihi



kram finis! <3

2011-07-10 @ 23:59:12
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Ja men precis! Jag är exakt sån haha! Ibland vill jag köpa typ allt jag ser, och bara känner, köpa,köpa,köpa, sen så efter ett tag tänker jag bara, äh orkar inte haha ^^



Ja precis! Det är ju bra att veta det, och det blir ju så kul när det väl börjar med repetitionerna och sedan på kvällen när dom gör programmet! :)



Ja men det skulle jag också jättegärna vilja se! Men det går ju på tv, så får kolla där :) men vill gärna åka ner och se det nån gång :)



Har du gjort något skoj i dag? :D

Jag var med mamma en sväng till stan och köpte... Ingenting!? :o har väl kommit in i en sån period då jag tänker.. äh, till grejerna, haha vem vet? ;)



Kramar!! <3<3

2011-07-11 @ 00:07:59
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0