:)

Man kommer aldrig först genom att gå i andras fotspår.




Kommentarer
Lillan

Precis, man hittar alltid saker att shoppa, oftast iallafall:)



Låter som en bra dag♥

Idag har jag varit i skogen och plockat hallon med pojkvännen:) Mysigt som tusan, men jag är superrädd också. Tänk om det kommer ormar och biter mej..



KRAM

2011-07-21 @ 22:36:31
URL: http://patriciac.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Lillan: Ja det gör man faktiskt! Och det är bra, fast ibland kan det bli lite väl mycket shopping haha, men var ett tag sedan jag var iväg nu, så ska väl ta en tripp ner till stan nån dag :)



Ja det var det verkligen!! :)

Aw gud vad mysigt! ♥ att göra saker tillsammans med sin pojkvän :)

ja men gud ja! När jag är i skogen är jag också rädd för det, finns inte så mycket man kan göra då! Viktigt att ha skor som täcker hela fötterna när man är ute, och kläder, tänk om man får en fästing eller nåt, hjäääälp :(



Puss och Kram!! <3<3

2011-07-21 @ 22:42:09
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Hanna

sv : men det är verkligen jobbigt att vara där oxå eftersom man inte vill gå upp & känner sig fet hela tiden



Kramar<3

2011-07-22 @ 17:17:57
URL: http://vittpasvart.webblogg.se/
Kajsa-Stina

sv Hanna: Ja, det är ju det. Så jävla jobbigt, :/

men du kommer inte bli fet, och du behöver gå upp i vikt, du är underviktig, och din kropp mår inte bra av det, och inte du heller, men vet så väl hur jobbigt det är, men du är stark!!



Kramar!! <3<3



2011-07-22 @ 23:13:15
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Hanna: Ja, det är ju det. Så jävla jobbigt, :/

men du kommer inte bli fet, och du behöver gå upp i vikt, du är underviktig, och din kropp mår inte bra av det, och inte du heller, men vet så väl hur jobbigt det är, men du är stark!!



Kramar!! <3<3



2011-07-22 @ 23:14:33
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0