Det är bara en sak jag är säker på, och det är att det finns mycket lite som man kan vara säker på

Hejsan!! Hur mår ni? Bra? Hoppas det! Jag mår bra, förutom att jag har ont i nacken. Det är inte någon speciell anledning att jag har det, jag har väl suttit på nåt konstigt sätt vid datorn och dragit upp axlarna eller nåt? I landsproblem, jag vet. Men ont gör det. Men det går väl över som det mesta brukar göra!

I dag var jag in till stan och köpte nån tidning med mamma, märkte även att jag stod med, haha, så det var ju kul.  Sedan for vi hem och jag hjälpte till att laga mat, och det händer inte sådär jätteofta, men det är rätt mysigt att göra det tillsammans, haha!
Vad har ni gjort i dag? :)
Blev även sent inatt med, och det märks på morgonen när man ska upp såklart, är så jäkla trög på morgonen att jag vet inte vart jag bor känns det som, nä så illa är det väl inte, men nästan.
Sitter just nu och lyssnar på när min storebror spelar nånting haha, låter ju lite underligt, men rätt skönt att lyssna på, han spelar på typ nån keyboard eller nåt. ^^
Och även att pappa sitter i andra rummet och lyssnar på det där med Victorias födelsedag, och det är just nu Carola som sjunger, vilken kontrast. Aja, onödigt men ändå haha!!

KRAM♥






Kommentarer
Diana

hoppas nacken känns bättre imorgon!



jaså? :) vad stod det om dig i tidningen då? :D



idag har vi varit på victoriafirandet i regnet ;) haha



sv: hihi, ja men våra platser var helt okej faktiskt! hade barn framför oss och jag satt längst ytterst så jag kunde gå fram lite och ta bilder ibland. dessutom satt vi på den sidan där kungafamiljen kom, så jag klagar inte! ;D eller jo, bara på vädret :P



jaså, vad gjorde ni för mat då? :)



kramar! :)

2011-07-15 @ 00:30:44
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Jo det känns redan bättre i nacken! Som tur är haha :)



Det var att jag hade vunnit bara haha, så det stod namn och vart jag bodde ^^



Ja justja! Hur var det? Jag kikade på tvn, synd att det regnade, men det var väl en häftig upplevelse att vara där? :)



Åh gud vad kul! Jag vill dit också, jag kan ju försöka att sikta in mig att åka dit till nästa år, riktigt kul verkar det! Åh shit!! Tänk att se dom irl, :D



Vad har du gjort i dag finis? :)



Många kramar!! <3<3

2011-07-15 @ 22:23:07
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0