Nu blir det sova.

Nu ska jag gå och lägga mig. I morgon är det inte en så lång dag, men ändå. Börjar halv 9 till 14.00, ska egentligen till min psykolog på Onsdagar, men jag har inte fått nya tider av henne, dåligt tycker jag, men hon har väl mycket nu efter jul. Annars om jag inte ska till hon i morgon så har jag ingen aning om vad jag ska göra efter skolan. På Lördag ska jag i allafall med min kp på teater. Jag har inte varit på teater så många gånger förrut. Jag tycker bätter om Bio. Men teater är ju live, så det är väl bra för att vara live, får vi hoppas. Jag ska se  Spöket på Canterville  den är typ 2 timmar.
Nu ska jag sussa!
KRAM ♥




Jaha! Nu blir det ingen bild för datorn dampar! :'( :@








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0