Nu är jag färdig

Hejsan! Hur är det med er? Med mig är det bra. I dag börjar skolan, och jag är lite nervös faktiskt, jag vet att det inte är nåt att oroa sig för. Men när man inte har varit där på ungefär 3 veckor...
Och jag vaknade rätt tidigt i dag, somnade sent också, men jag känner mig inte så trött!? Jag känner mig piggare än på länge, konstigt...
Jag vet inte riktigt när jag slutar i dag, om det är vanlig dag så slutar jag 16.30, 35 egentligen...
Men jag tycker att första skoldagen borde man få sluta tidigare, men det är jag det, också så är det ju gymnasiet och då kan man ju inte hoppas på för mycket. Vad ska ni göra i dag?
Hörs sen!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0