It´s time for Africa!

Hejsan alla fina! Hur är det med er? Bra hoppas jag. Med mig är det bra, har lite ont i huvudet bara, men det är nog för att jag är lite trött, och det kanske är dags at gå och lägga sig i tid för en gångs skull.
I dag så slutade jag 13.00 från skolan. Vi har ju fått ett nytt schema och det känns underbart. Att få lite mer fritid på dagarna, jag tycker att det är jättekul att vara i skolan, men man blir trött också. Jag som har varit borta så mycket från skolan när jag var sjuk, så är det ju en nystart för mig. Men nu har jag gått 1 termin, och det känns jättebra. Tänk, 1 termin redan! Och det som är så roligt är att jag kan ju faktiskt det jag gör. Jag är så glad att jag valde Omvårdnadsprogrammet, det är verkligen det jag vill hålla på med i framtiden, och alla fina människor som jag fått lära känna, så kul! :)
I morgon är det Fredag, och sedan helg! ska bli så skönt att få sova ut några dagar, och på Lördag så tror jag faktiskt att jag ska på hockey. vad väldigt länge sedan jag var där nu, och man börjar känna abstinens av stämningen. Det är verkligen roligt att vara där och hejja!
vad ska ni görai helgen? Kanske blir att jag är med bästa vän också, får se hur det passar in med allting. har inget speciellt att göra i helgen, så det ska nog fixa sig.
Var också på stan i dag igen, åt på Tacobar, och köpte, 2 ringar, och 1 armband, så nu har jag gjort av med mer pengar...
Just nu så lyssnar jag på musik, det är därför rubriken heter som den heter!
KRAM ♥



Gillar den här låten jag! Kan lägga upp alla låtar som jag verkligen gillar sedan, men det lär bli några miljoner...







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0