Huvudvärk...

Hejsan alla fina! Hur är det med er? Med mig är det bra, förutom att jag har huvudvärk. Inte kul alls.
Jag har inte kunnat blogga någonting på hela helgen. Gud vad trist! Men min bästa vän J sov ju över hos mig, så det har inte blivit att jag har bloggat någonting. Men ska bli ändring på det nu!
Hon åkte hem vid 17tiden i dag, så vi ahr haft fullt upp hela dagen. Inte för att vi har gjort något speciellt. Suttit och pratat, kollat på en Beck faktiskt, och inte så mycket mer. Jag som skulle sova ut i helgen, inte blev det något av med det inte. Men vi hade kul i allafall, och det är huvudsaken.
I morgon är det Måndag igen och jag går i skolan till 16.10. Har inget bestämt vad jag ska göra när jag kommer hem. Jag känner mig verkligen shoppingsugen. Och det måste jag göra någonting åt, kanske råder bot på det i morgon, eller inte, jag får se helt enkelt. Vad ska ni göra i morgon?
KRAM ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0