Hej alla fina!

Hej alla fina! Hur är det med er i dag? Med mig är det bra. Jag har varit väldigt trött i dag dock, började med att jag klev upp halv 7 ungefär, jag var väldigt trött i morse, kan bero på att jag la mig 12 i gårkväll, men somnade ändå inte förrän 1 kanske... Jag måste verkligen vända tillbaka dygnet. Jag blir ju piggare när jag kommer till skolan när jag börjar att arbeta med uppgifter, men jag blir ändå trött rätt fort.. Så ja, ett enkelt svar på saken, jag ska lägga mig tidigare i fortsättningen.
Slutade klockan 13.00 i dag, det var väldigt skönt, tänkte lägga mig och sova en stund när jag kom hem, men jag vart lite piggare när jag kom ut i luften. Det var faktiskt plusgrader tillochmed när Pappa hämtade mig från skolan. Jag var beredd på att kylan skulle bita i kinderna, men nej. Skönt.
Åkte in en sväng och handlade lite innan vi for hem, jag satt mig vid datorn, och sedan åt jag middag, satt mig i soffan och kollade på repriser, och somnade i kanske en halv timme... Vaknade igen till halv 8 och fikade och såg halv 8 hos mig, såg även Sveriges värsta bilförare... Alltså, dom som är med i det programmet måste ju skämta. Man kan inte vara, ursäkta mig, så korkad... Men, ja, dom är ju charmiga på sitt sätt dom med.
I morgon är det också en kort dag, slutar 12.55, och sedan är det helg! Tänk att det är Fredag redan i morgon igen! Tiden går fort, och det är tur. Det är ett tecken på att skolan går bra, och att jag trivs.
Ska uppdatera bättre i helgen, det lovar jag. Nu på skolveckorna blir det rätt sent med bloggningen, men det ska jag ändra på, samt att jag ska försöka att ha bilder i varje inlägg som jag lägger upp!
Vad har ni gjort i dag? Vad ska ni göra i helgen?
KRAM ♥



Bilden har ingen som helst koppling till dagen, men jag tyckte den var fin, så den får vara med i bloggen, hihih.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0