Fredag!

Hej alla fina! Nu är det äntligen helg. Gud vad skönt det ska bli att få vara ledig i några dagar, och att få sova ut ordentligt. Jag la mig ju inte tidigare i går kävll som jag sa att jag skulle göra.. Ovanligt. Men jag ska ändra på det, för jag märker att allt blir såååå mycket jobbigare när jag äär uppe längre än vad jag ska.
Slutade 12.55 i dag som sagt. Pappa hämtade mig, och i bilen på vägen hem så somnade jag... När vi kom hem så la jag mig på soffan och sov till 4tiden, åt middag, och nu sitter jag här. Vilken höjdarstart på helgen. Oja!
I morgon får jag se vad som händer. Har pratat med min bästa vän J om vi eventuellt ska hitta på nåt, eller om jag bara ska vara hemma själv. Det återstår att se.
I kväll blir det tv-tittning och godsaker. :)
Vad har ni gjort i dag?
KRAM ♥


Vem blir tvungen att lämna programmet i kväll???





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0