Fika på skolan.

Hejsan alla fina! Hur är det med er? Med mig är det bra.
I dag på skolan så gick dagen faktiskt relativt fort! Vi började som vanligt 08.30, och slutade 16.00, men dagen gick fort! I dag var det sista dagen vi hade våran Svenska lärare C. Hon ska börja att jobba på Mittuniversitetet, så vi hade avskeds fika i dag, som vi ungdomar hade fixat. Hon blev väldigt glad. Kul att se. Vi fikade Kladdkaka, med glass, och cola. Jag funderade om det var av kolsyran jag fick tårar, eller om det faktiskt var av att hon skulle sluta. Och jag kom fram till att det var för att hon ska sluta. Det känns så tråkigt. Men så är det ju. Man skaffar nya jobb, flyttar, och sånt, så är det ju, men vi ska ju få en ny Svenskalärare såklart, och jag ska verkligen inte deppa ihop för det! Ska bli kul med ett nytt ansikte!
Efter skolan kom Mamma och hämtade upp mig, och vi åkte ner på stan och åt på Tacobar, ovanligt, i know... Haha, och jag köpte en tröja, en vit, svart randig, så nu har jag dämpat mitt shoppingsug en liten gnutta!
Sedan när jag kom hem så kollade jag på reprisen, "Vad Blir Det För Mat" , och sedan på "Halv 8 Hos Mig" , åt även kvällsfikat i samband med det, och sedan såg vi på "Familjen Annorlunda" En full tv-kväll, skönt med såna kvällar, att bara slappa.
I morgon ska vi börja att arbeta med Njurarna på Omvårdnadsämnena, och på Onsdag. Sedan är vi ledig på Torsdag och Fredag, så det blir en lång helg som jag kan få sova ut, och blogga!
Vad ska ni göra i morgon?
KRAM ♥



Mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0