Trevlig avslutning på en bra Fredagskväll

Hejsan! Nu är jag mätt och belåten, och ska nog snart sova. Är inte så trött, men jag måste vila min kropp som det värker något så fruktansvärt i. Och det konstiga är att jag inte har gjort något!? Det är väl det som gör att jag har ont? Ja, det är märkligt hur kroppen fungerar... Så jag ska nog snart lägga mig och vila mina onda knän, och vakna rätt tidigt i morgon för att kanske eventuellt åka ner en sväng på stan i morgon i stället. Kanske blir så att jag åker och ser Hockey på kvällen, det får jag se.
Men just nu vill jag bara grina för det gör så ont i knäna, fötterna, överallt. Det är inte bra. Jag måste kolla upp det. Det kan ju kanske vara någon inflammation eller något. Måste kollas upp då jag ska ta Blodproven också. Det får bli någon dag nästa vecka.
Jag har haft en rolig kväll, förrutom värken jag har, men det går. Hur har er kväll varit?
Knäppte lite kort förut i dag, myyysiiigt. :)
KRAM ♥



Lägger upp en rätt så gammal bild på mig. Det var någon dag efter skolan hade börjat. Och titta vad kort hår jag hade!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0