split my personality

I'm disgusted
With myself
Can't be trusted
Just lock me up and leave
All them voices
In my head
No more choices
I'm longing for relief
I'm longing for relief
Please give me some relief
Please give me some relief

Solitary
Is how I'm living
Involuntary
I'm nowhere to be found
I've stop believing
In tomorrow morning
In all this grieving
It's time to say goodbye
It's time to say goodbye
I leave the good and bad behind
It's the only way out for me
I can't trust god with my destiny
split my personality

Sudden thunder
Loud and clear
Through sleep and slumber
Awakes me and I see
Where I am headed
Deep down below
And then he said it
It's time to turn around
It's time to turn around
I've seen my back and where I'm bound
It's the only way out for me
I can't trust god with my destiny
It's time to turn around
I've seen my back and where I'm bound
It's the only way out for me
I can't trust god with my destiny
Split my personality



Så som jag kände mig förut. Det var en ständig kamp inom mig själv, som var svår att övervinna.
Korridorerna är hemska, jag avskyr tanken på att jag varit där så länge, det var tortyr för ens psyke.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0