Solsidan

Hejsan alla fina! Hur är det med er i dag? Med mig är det bra. Lite trött, och det är bra, för då kanske jag lägger mig i tid i dag för en gångs skull. I dag vaknade jag rätt sent, så dagen har gått rätt fort pågrund av det. Åkte till stan vid 15 tiden med Mamma och Bror, åt där, och kollade på lite grejer. Sedan efter det så handlade vi lite smått, godis bla. I bilen på vägen hem så somnade jag till en stund, så när vi kom hem så la jag mig på soffan och sov kanske en halv timme, kändes längre. Vid 19.30 ungefär så åt jag twistgodis, och mackor och oboy, mätt fortfarande kan jag ju meddela. Kollade på "Solsidan" medans jag åt, och herre gud vad jag skrattade alltså, haha! Det är inte klokt hur man kan göra så att man skrattar på det viset som jag gjorde, hum.. Sedan efter det så kollade jag lite på "Time Out" också, var kul det med. Sedan har jag inte gjort något speciellt, tvättat håret, och kollat lite på internet. I morgon börjar en ny vecka, och ny uppgifter som ska göras. Ska försöka att göra klart "läsloggen" så fort som möjligt, skulle ju ha gjort det i helgen, men inte blev det något av med det inte. Så himla slappt att jag inte gjort det, men det beror på att jag har varit hängig, och det är jag fortfarande. Inte kul.
I morgon är det alla hjärtans dag! Ska ni göra något speciellt i morgon?
KRAM ♥










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0